چهارشنبه 5 خرداد 1395 / 18:37|کد خبر : 1403|گروه : اجتماعي

کشف 1339 بطری مشروبات الکلی و 120 دستگاه رسیور ماهواره توسط سپاه بانه

کشف 1339 بطری مشروبات الکلی و 120 دستگاه رسیور ماهواره توسط سپاه بانه

فرمانده سپاه بانه از کشف 1339 بطری مشروبات الکلی و 120 دستگاه رسیور ماهواره توسط رزمندگان سپاه این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یعقوب صفاری، امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر اظهار داشت: با همت و تلاش رزمندگان سپاه بانه در مدت اخیر، بالغ بر 1339 بطری انواع مشروبا ت الکلی و همچنین حدود 120 دستگاه رسیور و ادوات ماهواره در نقاط مرزی بانه از افراد سودجو که در حال وارد کردن این کالاها به شهرستان بودند کشف و ضبط گردید.


وی با
بیان اینکه بحث مبارزه با مشروبات الکلی  با توجه به تاثیرات منفی آن در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود، به بهره‌گیری از همه ظرفیت ها در مقابله با قاچاق مشروبات الکلی تاکید کرد.

فرمانده سپاه بانه همچنین به ضرورت مبارزه با ورود دستگاه های ماهواره به کشور نیز اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی و در راس آنها امریکا امروز با راه اندازی انواع کانال های مستهجن و ضد خانوادگی، بنیان گرم خانواده های ایرانی و باورهای جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند و از این طریق بدنبال به انحراف کشاندن افکار و عقاید جوانان مسلمانان هستند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های سپاه در عرصه های مختلف، امنیتی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی، مردم یاری و محرومیت زدایی، مبارزه با تهاجم فرهنگی و مقابله با قاچاق و ورود اقلام ضد فرهنگی به کشور را نیز از دیگر رسالت های مهم سپاه برشمرد و گفت: رزمندگان سپاه بانه با تمام توان و قوا از ورود هرگونه اقلام ضد فرهنگی ممانعت به عمل خواهد آورد.



 



برچسب ها :

سپاه بانهمشروبات الکیدستگاه ماهوارهبانه؛ فرمانده سپاه بانهتهاجم فرهنگی

نظرات کاربران :

مرتضی طالبی [پنجشنبه 6 خرداد 1395 | 13:35] پاسخ

درود خدا بر رزمندگان عزیز بانه

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی