شنبه 8 خرداد 1395 / 10:54|کد خبر : 1406|گروه : فرهنگي

شهردار بانه:

جایزه دکتر ابراهیم یونسی موجب توسعه ادبی بانه می شود

جایزه دکتر ابراهیم یونسی موجب  توسعه ادبی بانه می شود

شهردار بانه با بیان اینکه برگزاری جایزه بین المللی دکتر ابراهیم یونسی یک اتفاق مهم برای شهرستان است گفت: این جشنواره به توسعه ادبی و فرهنگی بانه کمک زیادی خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز نخستین جلسه هماهنگی برگزاری جایزه بین المللی کتاب کرد، با حضور شهردار بانه و اعضای دبیرخانه برگزار کننده جایزه دکتر ابراهیم یونسی در محل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد.
 

بابک رستم پور، شهردار بانه و عضو دبیرخانه ستاد برگزاری جایزه ادبی دکتر ابراهیم یونسی، از این جشنواره بین المللی بعنوان یک رویداد مهم در شهرستان یاد کرد و به برنامه ریزی دقیق برای اجرای هرچه بهتر این برنامه ادبی بزرگ تاکید کرد.

وی افزود: اعضای کمیته ها و شورای سیاست گذاری این برنامه ادبی باید از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کنند تا برنامه ایی که در خور و شان استاد ابراهیم یونسی ، مردم بانه و مردم کردستان می باشد اجرا شود.

 رستم پور با اشاره به آثار و پیامدهای این جشنواره بین المللی برای شهرستان بانه خاطرنشان کرد، توسعه ادبی و فرهنگی از مهمترین اثرات و پیامدهای این برنامه برای شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص استان کردستان گفت: همانگونه که معظم له در سفر تاریخی خود به استان کردستان در اردیبهشت سال 88 عنوان کردند، استان کردستان یک استان فرهنگی است و ما باید از این برنامه ادبی  برای نشان دادن ظرفیت فرهنگی شهرستان و استان خود استفاده کنیم.

شهردار بانه همچنین گفت: کارهای مربوط به اسکان ، حمل و نقل و پذیرایی از مهمانان که روز دوشنبه برای شرکت در این برنامه وارد شهرستان بانه خواهند شد ، پیش بینی و هماهنگ شده است.




 



برچسب ها :

شهردار بانهجایزه دکتر ابراهیم یونسیبانهتوسعه ادبیسفر رهبر به کردستاناستان فرهنگی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی