دوشنبه 10 خرداد 1395 / 15:59|کد خبر : 1411|گروه : اقتصادي

دو هتل 5 و 3 ستاره در بانه افتتاح شد

دو هتل 5 و 3 ستاره در بانه افتتاح شد

صبح امروز دو هتل 'لاله' و 'زانا' در بانه با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز طی برگزاری آیینی با حضور دکتر سلطانی فر، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دو هتل در شهرستان بانه به بهره برداری رسید.

دکتر سلطانی فر و هیئت همراه در ابتدای ورود به شهرستان بانه با حضور در "هتل زانا" این هتل را که در ورودی این شهرستان قرار دارد رسما افتتاح کردند.  

هتل زانا در زمینی با زیربنای دو هزار و 800مترمربع و مساحت 700متر دارای 32اتاق، چهار سوئیت و 100 تخت است که برای ساخت آن60میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

 هتل سه ستاره زانا دارای رستوران، پارکینگ، سالن صبحانه، لابی و فروشگاه های صنایع دستی است که همه اعتبارات ساخت و تجهیز این هتل توسط مالک تامین شده است.

دکتر مسعود سلطانی فر  امروز همچنین، تنها هتل 5 ستاره شهرستان بانه را که در زمینی با مساحت دو هزار و 670متر مربع و زیربنای 17هزار و 500 متر مربع در 12 طبقه ساخته شده است را نیز افتتاح کرد .

 هتل لاله با مشارکت بانک ملی و بخش خصوصی ساخته شده است که  دارای 270تخت، 12سوئیت و 79 اتاق است و عملیات احداث این هتل از سال 88آغاز و در اواخر اردبیهشت ماه امسال به اتمام رسید.

 هتل لاله بانه هم دارای امکانتی از قبیل  استخر و سونا، پارکینگ، سالن صبحانه، لابی، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه های صنایع دستی و برند، رستوران گردان و روباز و سالن مراسمات و همایش می باشد.

اعتباری که برای ساخت این هتل هزینه شده  303میلیارد ریال می باشد که از این میزان 153میلیارد ریال آن توسط بانک ملی در قالب تسهیلات و 150میلیارد ریال نیز توسط سرمایه گذار تامین شده است.

 



برچسب ها :

دو هتل در بانه افتتاح شدسفر معاون رئیس جمهور به بانهرئیس سازمان میراث فرهنگیف صنایع دستی و گردشگریبانههتل لاله و هتل زانا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی