سه شنبه 11 خرداد 1395 / 15:17|کد خبر : 1419|گروه : فرهنگي

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بانه:

سپاه بانه برای مقابله با منکرات با تمام توان در صحنه است

سپاه بانه برای مقابله با منکرات با تمام توان در صحنه است

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه گفت: سپاه بانه برای مقابله با منکرات با تمام توان در صحنه است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، صبح امروز در نخستین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بانه از آمادگی سپاه این شهرستان برای مقابله با منکرات خبر داد و گفت: سپاه بانه با همه توان و ظرفیت خود در راستای اجرای این فریضه الهی تلاش می کند.


وی افزود: امروز دشمن با همه توان و با استفاده از روش های مختلف وارد میدان شده و با گمراه کردن جوانان و ترویج منکرات در جامعه ایمان و اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده است.

صفاری خاطرنشان کرد،
امروز تهاجم فرهنگي دشمن در سطح گسترده ای مطرح است که این موضوع نیازمند هوشیاری و مقابله به مثل است که در این حوزه سپاه بانه با تمام توان و ظرفیت خود با همکاری مردم و سایر نهادهای دولتی در صحنه آماده است.

فرمانده سپاه بانه،به اقدامات اخیر مجموعه سپاه و بسیج این شهرستان در مقابله با ورود کالاهای ضد فرهنگی به بانه نیز اشاره کرد و گفت: باید ورود سپاه و بسيج به اين عرصه را بايد به فال نيک گرفت؛ چرا که  مبارزه با تهاجم فرهنگی و مقابله با قاچاق و ورود اقلام ضد فرهنگی به کشور
از دیگر رسالت های مهم سپاه می باشد.

وی با بیان اینکه بحث مبارزه با مشروبات الکلی  با توجه به تاثیرات منفی آن در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود، به بهره‌گیری از همه ظرفیت ها در مقابله با قاچاق مشروبات الکلی هم تاکید کرد.
 

صفاری همچنین به آمادگی سپاه برای انجام کارهای فرهنگی در راستای گسترش و ترویج معروفات در این شهرستان هم  اشاره کرد و گفت: همکاران ما در سپاه بانه در این حوزه نیز از همه توان و ظرفیت خود برای اشاعه معروفات در جامعه استفاده می کنند.



برچسب ها :

فرمانده سپاه بانهستاد احیائ امر به معروف و نهی از منکر بانهامر به معروف و نهی از منکرتهاجم فرهنگیمقابله با منکرات

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی