چهارشنبه 12 خرداد 1395 / 11:52|کد خبر : 1423|گروه : اجتماعي

به مناسبت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی صورت گرفت

ویزیت رایگان مردم مناطق محروم بانه توسط بسیج جامعه پزشکی + تصاویر

ویزیت رایگان مردم مناطق محروم بانه توسط بسیج جامعه پزشکی + تصاویر

بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه در آستانه سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مردم مناطق مرزی و محروم این شهرستان را به صورت رایگان ویزیت کردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، اکیپ بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه  به مناسبت قرار گرفتن در آستانه سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به  مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان رفته و بیماران این مناطق را به صورت رایگان ویزیت کردند.

سید سروش موسوی پناه مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان بانه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع گفت: در این اعزام به روستاهای ننور ، بروش کانی،بلکه و روستای بانوان از توابع بخش ننور و  آرمرده رفته و بالغ بر 150 نفر از بیماران در این روستاها را ویزیت کرده و  داروی رایگان در اختیار آنها قرار دادیم.

وی افزود:بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه برای لبیک‌ به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و کم‌برخوردار  و تحقق شعار سال، از ابتدای سال جاری تا کنون سه مرحله اعزام توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه به مناطق محروم صورت گرفته است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه همچنین به احداث بیمارستان صحرایی توسط بیمارستان شهید قاضی سنندج با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه در ابتدای امسال در بخش آرمرده بانه هم اشاره کرد و گفت: احداث این بیمارستان صحرایی که با حضور پزشکان متخصص و به منظور خدمات رسانی به مردم مناطق محروم بانه ایجاد شد در نوع خود بی نظیر بود که با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد.

وی  از ادامه اعزام اکیپ بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه به مناطق محروم در ماه های آینده هم خبر داد و خاطرنشان کرد، بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه در طول ایام سال  وهمزمان با مناسبت های ملی و مذهبی مختلف اکیپ های خود را برای درمان و ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم عازم این مناطق خواهد کرد.



 






 


 



برچسب ها :

بسیج جامعه پزشکی سپاه بانهبانهویزیت رایگانمناطق محرومبیمارستان صحراییسپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی