پنجشنبه 13 خرداد 1395 / 15:31|کد خبر : 1433|گروه : سياسي

مراسم ارتحال امام (ره) و روز شهرستان در بانه برگزار شد +عکس

مراسم ارتحال امام (ره) و روز شهرستان در بانه برگزار شد +عکس

صبح امروز مراسم ارتحال امام (ره) و روز شهرستان" سالروز بزرگداشت شهدای 15 خرداد سال 63 بانه" در سالن گلشهر این شهرستان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز  مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و روز شهرستان" سالروز بزرگداشت شهدای 15 خرداد سال 63 بانه "با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء، مسئولین، جانبازان ، ایثارگران و آحاد مردم شهرستان بانه در سالن ورزشی گلشهر برگزار شد.


سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه در ابتدای این مراسم،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد سال 63 این شهرستان گفت: حادثه 15 خرداد بانه، ادامه قیام 15 خرداد مردم قم در سال  42 بود.

وی  با بیان اینکه این حادثه در تاریخ دفاع مقدس بی نظیر است خاطرنشان کرد، مردم بانه با این حرکت، سند وفادارای خود به انقلاب و ارزشهای نظام را امضا کردند.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد:مردم بانه بعد از گذشت قریب به چهار دهه از عمر انقلاب همچنان به نظام و آرمان های آن وفادار هستند بطوریکه شهرستان مرزی بانه با داشتن بیش از 84 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق از امنیت پایدار مردمی برخوردار است.

ماموستا ملا عبدالله حیدری امام جمعه مردم بانه صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای پانزده خرداد این شهرستان در سال 63 گفت: عمق این حادثه به حدی زیاد است که برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار بوده و هرگز از یادها نمی رود.

وی با اشاره به رشادت ها و فداکاری مردم بانه در جریان دفاع مقدس افزود: مردم بانه در این دوران پر از مشقت، سختی های زیادی متحمل شده اند که واقعه پانزده خرداد بعنوان تلخ ترین حادثه در دوران دفاع مقدس این شهرستان محسوب می شود.

ملا عبدالله حیدری
بر زنده نگه داشتن سالروز حادثه 15خرداد تاکید کرد و گفت خاطره های قیام 15 خرداد سال 42  و همچنین حادثه 15 خرداد سال 63 مردم بانه هرگز از اذهان پاک نخواهد شد.




























 

 



برچسب ها :

مراسم ارتحال امام در بانه برگزار شدشهدای پانزده خرداد بانهبانهحادثه 15 خرداد بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی