جمعه 14 خرداد 1395 / 14:33|کد خبر : 1437|گروه : اجتماعي

انتقاد امام جمعه موقت بانه از وضعیت نامناسب برخی از معابر و کوچه ها در بانه

انتقاد امام جمعه موقت بانه از وضعیت نامناسب برخی از معابر و کوچه ها در  بانه

امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه وضعیت برخی از معابر و کوچه ها در بانه نا مناسب است خواستار رسیدگی شهرداری به این مناطق شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر که در مسجد جامع بانه برگزار شد، با اشاره به وضعیت نامناسب معابر شهری در برخی از مناطق شهر بانه گفت: برخی از معابر و کوچه ها در بانه وجود داردند که از وضعیت نامناسبی برخوردار بوده و نیازمند رسیدگی هر چه سریعتر می باشند.

 وی افزود: وضعیت نامناسب برخی از این معابر و کوچه ها به حدی است که موجب از بین رفتن جلوبندی ماشین ها و تحمیل ضررهای مالی برای رانندگان این خودروها شده بطوریکه
موجب گلایه برخی از شهروندان از این وضعیت شده است.

ماموستا کریمی همچنین از تلاش های شهرداری بانه در زیبا سازی مبلمان شهری و ترمیم برخی از معابر و خیابان های این شهر نیز تقدیر کرد و گفت: تلاش شهرداری بانه در ترمیم و زیبا سازی شهر قابل تقدیر است وباید تا فصل کاری باقی مانده در اتمام و ترمیم این معابر تلاش کنند.

امام جمعه موقت بانه در ادامه خواستار نظارت هر چه بیشتر شهرداری و پیمانکاران در مورد ترمیم خیابان ها و معابر شهر شد و افزود: با توجه به اینکه ترمیم و آسفالت این معابر هزینه های زیادی برای شهرداری در بر دارد لذا می طلبد که عوامل ذی ربط نظارت بیشتری بر ک این موضوع داشته باشند.

ملا جمال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای واقعه  پانزده خرداد سال 63 بانه نیز یاد و خاطره امام راحل و همه شهدای حادثه 15 خرداد را گرامی داشت و برای آنان بهشت برین را از درگاه خداوند منان آرزو کرد.

 


وی همچنین از اقدام خلاف شرع آل سعود در ممانعت کردن آنها از ورود زائران  ایرانی به مناسک حج امسال نیز انتقاد کرد و گفت: شرکت در مناسک حج یک مراسم عبادی است که متاسفانه دولت سر سپرده عربستان از این موضوع بهره برداری سیاسی می کند.

 

امام جمعه بانه در بخش پایانی سخنان خود به فرار رسیدن ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای عبادت و طلب استغفار است چرا که خداوند در این ماه گناهان انسان را براحتی می آمرزد و برای انجام کارهای نیک نیز در این ماه اجر و منزلت ویژه ای قائل است.

 



برچسب ها :

امام جمعه موقت بانهوضعیت معابر و کوچه ها در بانهپانزده خرداد بانهمناسک حجرمضان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی