یکشنبه 16 خرداد 1395 / 10:33|کد خبر : 1443|گروه : اجتماعي

دستگیری شکارچی متخلف گراز در بانه از طریق فضای مجازی

دستگیری شکارچی متخلف گراز در بانه از طریق فضای مجازی

رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بانه از دستگیری شکارچی غیر مجاز گراز در این شهرستان از طریق انتشار فیلم و تصاویر مربوط به این شکار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خبر داد.

محمد دلسوز میرزایی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت:  یک شکارچی متخلف در شهرستان بانه که مدتی پیش اقدام به شکار یک راس  گراز وحشی در روستای 'بیان دره' از توابع بخش ننور نموده بود با همکاری دوستداران حیات وحش  شناسایی و دستگیر شد.

وی در رابطه با نحوه دستگیری این شکارچی افزود: شکارچی مذکور پس از شکار گراز اقدام به پخش  تصاویری از این اقدام در فضای مجازی کرده بود که همین موضوع توسط دوستداران محیط زیست بانه به  ماموران یگان حفاظت این اداره گزارش شدکه پس از  بررسی موضوع و تایید این اقدام غیر مجاز فرد مذکور شناسایی و دستگیر شد.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست بانه ضمن تقدیر از همکاری و همراهی دوستداران محیط زیست این شهرستان در شناسایی و تحویل این شکارچی متخلف تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون شاهد همکاری گسترده ای از مردم طبیعت دوست و دوستدار حیات وحش بانه با مجموعه محیط زیست این شهرستان بودیم بطوریکه با همکاری این افراد گونه های مختلفی از جانوران و حیوانات به دامان طبیعت بازگشتند.



 



برچسب ها :

دستگیری شکارچی گراز در بانهمحیط زیست بانهفضای مجازیدوستداران طبیعتبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی