سه شنبه 18 خرداد 1395 / 13:34|کد خبر : 1448|گروه : اجتماعي

هشدار پلیس راهور بانه به دور دورهای شبانه در ماه رمضان

هشدار پلیس راهور بانه به دور دورهای شبانه در ماه رمضان

پلیس راهور شهرستان بانه ضمن هشدار به دور دورهای شبانه در ماه رمضان گفت: با عاملین این موضوع برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ اسداله دالوند ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و طبق رسم مردم شهر بانه در این ایام، خیابان ها پس از افطار بعلت تردد شهروندان شلوغ می شود و با رانندگانی که در این ایام با دور دورهای شبانه و بی هدف سلامتی مردم را به خطر بیندازند برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: رانندگانی که در شب های ماه رمضان در سطح شهر اقدام به دور دورهای شبانه و انجام حرکات نمایشی کنند از طریق  دستگاه های امنیتی و انتظامی بصورت نا محسوس کنترل و در اسرع وقت شناسایی و نسبت به معرفی آنها به مراجع قضایی اقدام خواهد شد.


رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بانه خاطرنشان کرد، از مردم فهیم و روزه دار شهرستان بانه تقاضامندیم که هنگام مشاهده چنین حرکاتی برای حفظ سلامتی خود و سایر اعضای خانواده در محل مذکور  تجمع نکرده و مراتب را فورا به مراکز ذی صلاح گزارش کنند.

وی  تصریح کرد: فرهنگ ترافیکی و اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی نیازمند عزم همگانی است و انجام این مهم به تنهایی از عهده راهور خارج می باشد.


 



برچسب ها :

دوردورهای شبانهبانهبرخورد با دوردورهای شبانه در بانهفرهنگ ترافیکیبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی