سه شنبه 18 خرداد 1395 / 14:08|کد خبر : 1449|گروه : اقتصادي

رئیس اداره زندان بانه:

جشن گلریزان برای آزادی 10 زندانی جرایم غیر عمد در بانه برگزار می شود

جشن گلریزان برای آزادی 10 زندانی جرایم غیر عمد در بانه برگزار می شود

رئیس اداره زندان شهرستان بانه گفت: در ماه رمضان امسال برای آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد در بانه جشن گلریزان برگزار می شود.

حیدر رحیمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: طبق روال سال های گذشته جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بانه در ماه رمضان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن گلریزان همزمان با پانزدهم رمضان در بانه برگزار خواهد شد افزود: به احتمال بسیار زیاد هتل لاله میزبان برگزاری این جشن خواهد بود.

رحیمی افزود: ا
ین مراسم به همت ستاد دیه و در راستای فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت‌های مردمی انجام مي شود که برای آزادسازی این تعداد زندانی 7 میلیارد ریال پول نیاز است.

رئيس زندان بانه تصريح كرد، زندانيان جرايم غير عمد اين شهر بيشتر شامل محکومیت های مالی مانند ديه حوادث کارگاهی، تصادفات و ماده دو محروميت هاي مالي از قبيل مهريه، نفقه و بدهكاري هاي مالي مي باشند.

وی خاطرنشان کرد، سال گذشته از طریق کمک های مردمی و ستاد دیه 12 زندانی جرایم غیر عمد در بانه با پرداخت 410 میلیون ریال وام بلاعوض آزاد شده و به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.

رحیمی ضمن درخواست از خیرین و مسئولان شهرستان بانه براي مشارکت در این عمل خیر ابراز اميدواري كرد، امسال نيز همچون سال‌های گذشته با مشارکت خيرين و كمك هاي مالی آنان شاهد بازگشت این زندانیان به آغوش گرم خانواده هايشان باشیم.


 



برچسب ها :

جشن گلریزانبانهزندانیان جرایم غیرعمدهتل لالهستاد دیه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی