دوشنبه 20 مهر 1394 / 13:15|کد خبر : 145|گروه : سياسي

سرمایه گذار بانه ای:

کمبود نقدینگی و رکود بازار واحدهای تولیدی را در آستانه ورشکستگی قرار داده است

کمبود نقدینگی و رکود بازار واحدهای تولیدی را در آستانه ورشکستگی قرار داده است

سرمایه گذار بانه ای با انتقاد از رکود اقتصادی در بازار گفت: کمبود نقدینگی و رکود بازار واحدهای تولیدی را در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

حسین دانشمند سرمایه گذار بانه ای در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر با اشاره اهمیت و جایگاه مؤسسات بازیافت پسماند در کردستان بویژه شهرستان بانه گفت: با توجه به اینکه ایجاد و توسعه موسسات پسماند در کردستان بویژه شهرستان بانه یک امر الزامی است، عملیاتی کردن آن می تواند یک گام موثر و ارزشمند برای حفظ سلامت محیط زیست باشد.

 
 وی افزود: بنده نیز چند سال قبل با توجه به همین موضوع، و در راستای کار آفرینی و اشتغال برای مردم منطقه، واحد بازیافت ضایعات پلاستیک و گونی خود را با سرمایه ای بالغ بر 800 میلیون تومان در ولی آباد شهرستان بانه ایجاد نمودم که در شروع کار بیش از  50 کارگر در این واحد  بازیافتی مشغول بکار شدند.

دانشمند با بیان اینکه فروش کالاها در این واحد تولیدی بصورت نقدی می باشد خاطرنشان کرد، متاسفانه در دو سال اخیر، بازار به علت کمبود نقدینگی به شدت رکود پیدا کرد بطوریکه مجبور شدم چندین دستگاه را از خط تولید خارج کرده و همین امر نیز سبب شد تا با تقلیل کارگران از 50 نفر به 10 کارگر به کار خود ادامه دهم که همین موضوع موجب شده در آستانه ورشکستگی قرار بگیرم.

 سرمایه گذار بانه ای با انتقاد از مسئولین استانی و کلان کشوری در عدم حمایتشان از واحد تولیدی ولی آباد گفت: بنده برای نجات از ورشکستگی نیازمند حمایت دولت و گرفتن تسهیلات بانکی هستم که علی رغم تلاش فراوان موفق به گرفتن یک ریال وام نیز نشدم و  چندین بار که مسئولان کشوری به بهانه های متعدد به بانه آمدند  نتوانستم با ایشان ملاقات کنم چرا که برای ملاقاتشان باید از هفت خوتان رستم گذشت.

   وی ناکافی بودن فضای فعلی کارخانه و نبود این فضا در یک مکان ثابت را از دیگر مشکلات حوزه کاری خود عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه کار ما بازیافت ضایعات است به لحاظ شرایط کاری باید، فضای کارخانه نزدیک به سایت دپوی زباله در هیجده دولان باشد.

 دانشمند در ادامه افزود: در نزدیکی این سایت، یک مکان مناسب را برای خرید، جهت استقرار دایمی کارگاه بازیافت استعداد یابی کردیم که متاسفانه در این مورد هم  به علت وجود چند درخت با مخالفت اداره منابع طبیعی مواجه شدم.


 



برچسب ها :

سرمایه گذاربانهرکودورشکستگی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی