سه شنبه 18 خرداد 1395 / 15:09|کد خبر : 1450|گروه : اجتماعي

توضیح رئیس راهنمایی و رانندگی بانه در خصوص بخشودگی جرایم و پارک مورب در بانه

توضیح رئیس راهنمایی و رانندگی بانه در خصوص بخشودگی جرایم و پارک مورب در بانه

رئیس راهنمایی و رانندگی بانه با بیان اینکه شهروندان جایز به پارک مورب در همه خیابان های بانه نیستند در خصوص قانون بخشودگی جرایم نیز توضیحاتی داد.

اسدالله دالوند صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این دو موضوع گفت: کلیه رانندگانی که تا پایان سال 94 اقدام به واریز خلافی های خود نکرده و مشمول قانون پرداخت دوبله خلافی شده اند می توانند از مزایای این بخشودگی بهره مند شوند.

وی افزود: بر اساس این ابلاغ، آن دسته از رانندگان که تا پایان آذرماه سال جاری با مراجعه به مراکز پلیس+10 نسب به صفر کردن خلافی های خود اقدام کنند فقط عین خلافی خود را پرداخت خواهند کرد و از پرداخت هرگونه هزینه اضافی بعلت دیرکرد معاف می شوند.

رئیس راهنمایی و رانندگی بانه همچنین در مورد پارک مورب در این شهر نیز توضیحاتی داد و گفت: با توجه به مصوبات شورای ترافیک شهرستان انجام پارک مورب برای رانندگان فقط در خیابان های خاصی مجاز است.

وی گفت: انجام پارک مورب در بانه فقط مخصوص خیابان هایی است که پارکبان در آنها فعال است که شامل خیابان شهداء، بلوارهای آزادی، شهرداری، ورزش و همچنین بلوار سردشت تا پمپ بنزین می باشد.

دالوند تصریح کرد: انجام پارک مورب در غیر از این خیابان ها و معابر ذکر شده بعنوان سد معبر و بی نظمی در سطح شهر تلقی شده و مامورین راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده این وضعیت مجازند که راننده متخلف را تا مبلغ بیست هزار تومان جریمه کنند. 



برچسب ها :

رئیس راهنمایی و رانندگی بانهبخشودگی جرایم دیر کرد خلافیبانهپارک مورب در بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی