چهارشنبه 19 خرداد 1395 / 10:20|کد خبر : 1453|گروه : اجتماعي

ساعات کار واحدهای صنفی بانه در ماه رمضان اعلام شد

ساعات کار واحدهای صنفی بانه در ماه رمضان اعلام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارات بانه از تغییر ساعت کار واحدهای صنفی این شهر و اعلام ساعت کاری جدید آنها در ماه رمضان خبر داد

عطاء نصراله زاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این باره گفت: کلیه واحدهای صنفی شهرستان بانه مجازند تا ساعت یک بامداد فعالیت داشته باشند.

وی افزود: فعایت واحدهای صنفی به غیر از ساعت تعیین شده تخلف بوده و کسانی که می خواهند بیشتر از زمان تعیین شده کار کنند باید با هماهنگی اداره اماکن عمومی به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه با اشاره به نحوه فعایت کبابی ها و ساندویچی های سطح شهر نیز گفت: این واحدهای صنفی نیز مجازند فقط نیم ساعت مانده به افطار مغازه های خود را باز کرده و به مشتریان خود ارائه خدمات دهند.

وی با اشاره به فعالیت مراکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت:حدود 53 واحد تهیه و توزیع این مواد خوراکی پرمصرف ماه رمضان نیز در سطح شهر بانه فعال هستند .


نصراله زاده خاطرنشان کرد، بنا بر اعلام اتحادیه قنادان و خبازان شهرستان بانه، قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه  درجه یک 9250 تومان در نظر گرفته شده است.

 



برچسب ها :

ماه رمضانساعات کار واحدهای صنفی در رمضانبانهقیمت زولبیا و بامیه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی