پنجشنبه 20 خرداد 1395 / 10:42|کد خبر : 1456|گروه : سياسي

حمایت 970 حامی از ایتام در بانه/ 5 یتیم در بانه حامی ندارد

حمایت 970 حامی از ایتام در بانه/ 5 یتیم در بانه حامی ندارد

مدیر کمیته امداد بانه گفت: در حال حاضر 970 حامی، ایتام تحت پوشش کمیته امداد بانه را حمایت می کنند و این در حالیست که 5 نفر از ایتام این نهاد بدون حامی هستند

جلال خلیلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،در این خصوص اظهار داشت: در حال حاضر 970 حامی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد بانه در قالب طرح اکرام ایتام حمایت می کنند.

وی افزود: ایتامی که در قالب طرح اکرام  ایتام، تحت حمایت این تعداد حامی قرار دارند 387 نفر هستند که از حمایت های مالی و معنوی حامیان برخوردار می شوند.

خلیلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 5 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد بانه نیز بدون حامی هستند که امیدواریم در این ماه پر خیر و برکت برای این 5 یتیم هم حامی پیدا شود.

مدیر کمیته امداد بانه گفت:این حامان از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 45 میلیون تومان در قالب طرح اکرام ایتام به کمیته امداد حضرت امام بانه کمک کردند.

وی همچنین به طرح محسنین نیز اشاره کرد و گفت: 200 نفر حامی نیز در قالب طرح محسنین از 300 کودکی که سرپرست آنان به دلایل مختلفی از جمله کارافتادگی، طلاق، زندانی شدن و سایر موارد دیگر  قادر به تامین معاش آنان نیست حمایت می کنند.





 



برچسب ها :

کمیته امداد بانهطرح اکرام ایتام بانهحامی ایتامایتام تحت حمایت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی