دوشنبه 20 مهر 1394 / 13:50|کد خبر : 146|گروه : اقتصادي

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بانه:

وجود 1056 کارگاه در بانه / چندین واحد تولیدی در بانه در معرض تعطیلی کامل قرار دارند

وجود 1056 کارگاه در بانه / چندین واحد تولیدی در بانه در معرض تعطیلی کامل قرار دارند

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بانه با بیان اینکه 1056 کارگاه در این شهرستان وجود دارد گفت: متاسفانه چندین کارگاه از این تعداد در حالت نیمه تعطیلی و یا در آستانه قطع کامل فعایت خود قرار دارند.

به گزارش آرباباخبر، حمید ساعد پناه رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بانه ظهر روز دوشنبه 20 مهرماه در جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری این شهرستان که برای اولین بار  در این شهرستان برگزار شده با اشاره به اهمیت تولید و کارآفرینی اظهار داشت:کارگاه های تولیدی بخش خصوصی نقش بسزایی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رونق هر جامعه ای دارند و از همین رو بایستی مورد حمایت مسئولین و نهادهای دولتی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 1056 کارگاه تولیدی و خدماتی در این شهرستان وجود دارد گفت: متاسفانه چندین کارگاه از این تعداد در حالت نیمه تعطیلی و یا در آستانه قطع کامل فعایت خود قرار دارند.

ساعدپناه تصریح کرد: مجموع کارگران و افرادی که در این کارگاه ها مشغول فعالیت و کار هستند چیزی بالغ بر 3 هزار و 922 کارگر می باشد که تعدادی از این کارگران نیز با توجه به فصلی بودن کار بعضی از این کارگاه های تولیدی و خدماتی متغییر می باشد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بانه خاطرنشان کرد، بیش از 5 کارگاه شهرستان بانه بالای 50 نفر کارگر و 10 شرکت دیگر نیز بین 10 الی 50 نفر کارگر دارند.

وی با بیان اینکه 2050 واحد در حوزه شهرستان مشمول بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: در این تعداد کارگاه بیش از 9800 کارگر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی هستند.

ساعدپناه همچنین از تعداد کارگران تحت پوشش بیمه بیکاری در بانه خبر داد و افزود: حدود 73 کارگر نیز در شهرستان بانه مقرری بگیر بیمه بیکاری هستند.

 



برچسب ها :

بانهکارگاه تولیدیکارگر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی