سه شنبه 21 مهر 1394 / 10:16|کد خبر : 147|گروه : فرهنگي

شهردار بانه:

3000 جلد کتاب با موضوع ایمنی در بین دانش آموزان ابتدایی بانه توزیع خواهد شد

3000 جلد کتاب با موضوع ایمنی در بین دانش آموزان ابتدایی بانه توزیع خواهد شد

آرباباخبر: صبح امروز طی آیینی ، کتاب شعری به نام « ره نگامه ی یاری و برووسکه ی زانیاری » با محوریت ایمنی در بین دانش آموزان پایه اول ابتدایی بانه در مدرسه یادگار امام توزیع شد.


به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز طی آیینی نمادین، کتاب شعری به نام « ره نگامه ی یاری و برووسکه ی زانیاری » با محوریت ایمنی در بین دانش آموزان پایه اول ابتدایی بانه در مدرسه یادگار امام توزیع شد.

این کتاب که توسط شاعر سوران حسینی تألیف شده است با همت شورای شهر و شهرداری بانه خریداری و  در راستای فرهنگ سازی موضوع ایمنی و سلامت کودکان در بین دانش آموزان پایه اول ابتدایی مدرسه یادگار امام توزیع شد.

بابک رستم پور شهردار بانه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر گفت: این کتاب که به زبانی ساده و در قالب شعرهایی به زبان کردی ، نکات ایمنی را به کودکان آموزش می دهد ، میان 3000 دانش آموز پایه اولی در تمامی مدارس ابتدایی شهرستان ، به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی ایمنی باید از سنین کودکی به فرزندان آموزش داده شود خاطرنشان کرد، دانش آموزان در این مرحله از زندگی که سن آنها بین 7 تا 8 سال است بهترین موقعیت را برای یادگیری داشته و مسائل در این سن با توجه به آمادگی ذهنی لازم که دارند در یاد و خاطر آنها ملکه می شود.

شهردار بانه تصریح کرد: هزینه کردن برای آموزش در سنین پایین می‌تواند از خسارت‌های مادی و معنوی بعدی که در اثر عدم آموزش و آگاهی به رعایت نکات و مسایل ایمنی رخ می دهد و به مراتب آثار آن نیز بیشتر خواهد بود جلوگیری کند.

وی افزود شورای شهر و شهرداری بانه در زمینه آموزش و مسائل فرهنگی اماده هر گونه تعامل با ادارات آموزشی و تربیتی بویژه آموزش و پرورش است.



برچسب ها :

شهردار بانهکتابایمنی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی