یکشنبه 23 خرداد 1395 / 09:21|کد خبر : 1477|گروه : اقتصادي

بهره برداری از دو پروژه آبرسانی به اراضی کشاورزی در بخش ننور بانه

بهره برداری از دو پروژه آبرسانی به اراضی کشاورزی در بخش ننور بانه

صبح امروز از دو پروژه آبرسانی به اراضی کشاورزی شهرستان بانه در بخش ننور این شهر بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز همزمان با سومین روز از هفته جهاد کشاورزی، از دو پروژه انتقال آب به اراضی کشاورزی شهرستان بانه با حضور مسئولین و مردم روستای کانی پری از توابع بخش ننور بهره برداری شد.

جعفر قادرزاده رئیس جهاد کشاورزی بانه در مورد این دو پروژه به خبرنگار آرباباخبر گفت: این پروژه آبرسانی در 2 خط انتقال، آب را به اراضی کشاورزی در روستای کانی پری انتقال می دهد.

وی افزود: اولین خط انتقال به طول  432 متربا استفاده از لوله های پلی اتیلن 110 میلی و دومین خط انتقال نیز با استفاده از لوله های 160 متری بطول 847 متر است که آب را به اراضی کشاورزی این روستا انتقال می دهد.

 رئیس جهاد کشاورزی بانه تصریح کرد:کل اعتبار مصرف شده برای احداث این دو خط انتقال، 420 میلیون ریال است که از محل اعتبارات حوزه آبریز دریاچه ارومیه تامین شده است.

وی کل مساحت اراضی کشاورزی بهره مند از این طرح را در مجموع، 4 هکتار و 500 متر مربع عنوان کرد و گفت:با توجه به اینکه کشاورزی و تولید یکی از قطب های مهم در خودکفایی کشور و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی است دولت حاضر است برای رونق گرفتن بخش کشاورزی و جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها در روستاها سرمایه گذاری کند.   


 



برچسب ها :

بهره برداری از دو پروژه انتقال آب در بخش ننوربانهتولیدکشاورزیروستای کانی پریاقتصاد مقاومتی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی