یکشنبه 23 خرداد 1395 / 09:26|کد خبر : 1478|گروه : سياسي

پیام تبریک مهندس بیگلری به مناسبت هفته جهادکشاورزی

پیام تبریک مهندس  بیگلری به مناسبت هفته جهادکشاورزی

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی، پیام تبریکی به همین مناسبت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی پیام تبریکی به همین مناسبت صادر کرد که متن پیام در ذیل آمده است:

به نام خالق آسمان و زمین

هیچ کاری به ز کشت و زرع نیست
همچو زارع نزد حق محبوب نیست

وی، در ابتدا با اشاره به آیات و روایات اسلامی در خصوص کار و تلاش آورده است که: قرآن کریم انسان ها را به کار و تلاش بر روی زمین و عمران و آبادانی آن دعوت می کند و راه کسب رزق حلال را کشت و کار و تولید دانسته است.

 از اوایل تاسیس نظام اسلامی ، تاکید اسلام بر بهره برداری مناسب از منابع طبیعی و معادن و نیز آباد نمودن زمین های بایر و واافتاده بوده و پیشوایان دینی با رفتار و اعمال خود مردم را به آن هدایت و تشویق نموده اند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات نظام اسلامی و جهاد کشاورزی در این حوزه می افزاید: خدمات قابل توجه و چشمگیر این نهاد در زمینه های کشاورزی ،سازندگی و عمرانی موجب گردید قانون تشکیل جهاد سازندگی توسط مجلس شورای اسلامی و به فرمان امام راحل (ره)در 27 خرداد سال 1358 تصویب و امور مختلفی هم چون مکانیزاسیون کشاورزی ،عملیات های مختلف آبی و خاکی و عمران روستایی،زراعت و دامداری و ... برعهده این نهاد گذاشته شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته جهاد کشاورزی که با نام " کشاورزی رکن اقتصاد مقاومتی " نام گذاری شده است این ایام فرخنده را به تمامی کشاورزان نستوه و فداکار ،تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی ،تولید کنندگان ،بهره برداران ،سربازان عرصه کار و تلاش و سازندگی ،کارشناسان و متخصصان عزیز و تلاشگران عرصه تولید محصولات کشاورزی و دامی به خصوص مدیریت و کارکنان جهاد کشاورزی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
رجای واثق دارم دست اندرکاران جهاد کشاورزی بتوانند با خدمت رسانی هرچه بیشتر به کشاورزان منطقه ،حضور فعال در روستاها و پشتیبانی های مادی و معنوی ،منشا خیر و برکت برای مردمان شریف این دیار باشند.

با خدای خویش پیمان ببندیم با تاسی از آموزه های قرآنی و دینی مبنی بر توسعه فرهنگ و روحیه جهادی در جامعه در جهت حفظ ارزش ها ،خدمت رسانی به مردم عزیز و افزایش تولید در راه خودکفایی کشاورزی بیش از پیش کوشا باشیم.
نهالی به دست تو باشد اگر
  بدان که رسد از قیامت اثر
اگر می توانی تو آن را بکار
 مکن هیچ فکر سرانجام کار

برادرتان-محسن بیگلری
نماینده مردم شریف شهرستان های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی

.



برچسب ها :

متن پیام تبریک محسن بیگلری به مناسبت هفته جهاد کشاورزیبانهآرباباخبرمهندس بیگلرینماینده سقز و بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی