دوشنبه 24 خرداد 1395 / 11:02|کد خبر : 1484|گروه : اقتصادي

بهره برداری از چند پروژه کشاورزی در بخش نمشیر بانه

بهره برداری از چند پروژه کشاورزی در بخش نمشیر بانه

به مناسبت گرامی داشت هفته جهاد کشاورزی چند پروزه کشاورزی در بخش نمشیر بانه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز  همزمان با چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی، چند پروژه کشاورزی شامل: افتتاح جاده بین مزارع و پروژه آبیاری تحت فشار در روستای یعقوب آباد ارز توابع بخش نمشیر بانه افتتاح و به بهره برداری رسید.


جعفر قادرزاده مدیر جهاد کشاورزی بانه در این خصوص به خبرنگار آرباباخبر، گفت:جاده بین مزارع روستای یعقوب آباد به طول 3 کیلومتر و عرض 405 متر احداث شده که با بهره برداری از این جاده، راه دسترسی کشاورزان به 200 هکتار از اراضی زراعی این روستا سهل و آسان شده است.

وی با بیان اینکه طرح جاده بین مزارع روستای یعقوب آباد بانه از سال 1390 آغاز شده افزود: به دلیل خاک برداری و خاک ریزی های مورد نیاز و همچنین احداث یک دهنه پل 5 متری در قسمتی از این جاده، زمان بهره برداری از این پروژه مقداری به طول انجامید.

 مدیر جهاد کشاورزی بانه، تصریح کرد: با افتتاح جاده بین مزارع روستای یعقوب آباد از توابع بخش نمشیر بانه، بالغ بر 70 خانوار کشاورز از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد.

وی همچنین در خصوص بهره برداری از پروژه آبیاری تحت فشار این روستا نیز گفت:در هفته جهاد کشاورزی امسال  تعداد 15 پروژه آبیاری تحت فشار به صورت قطره ای و بارانی در سطح شهرستان بانه افتتاح می شود که روستای یعقوب آباد از توابع بخش نمشیر بانه از جمله این روستاها می باشد.

قادرزاده تصریح کرد: اعتبار لازم برای افتتاح این پروژه ها با مشارکت 85 درصدی دولت و 15 درصد دیگر آن از طریق آورده کشاورز ان بانه ای تامین شده است.

 



برچسب ها :

افتتاح پروزه های کشاورزی در بخش نمشیر بانههفته جهاد کشاورزیبانهروستای یعقوب آبادبانه

نظرات کاربران :

بهاالدین معروفی [سه شنبه 25 خرداد 1395 | 12:19] پاسخ

باعرض سلام ضن تشکر ازجناب آقای قادرزاده وزحمات ایشان درزمینه های مختلف که واقعاقابل تقدیراست.ازریاست محترم تقاضامندم که درصورت امکان درکنارسایرمسئولین ازاعضای شورای بخش هم جهت حضوردرافتتاحیه هادعوت بعمل آورید.تاازنزدیک شاهدخدمات وفعالیتهای این نهادباشیم.\باتشکر

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی