چهارشنبه 26 خرداد 1395 / 10:05|کد خبر : 1495|گروه : اجتماعي

رئیس جمعیت هلال احمر بانه خبر داد

کمک 200 میلیون ریالی هلال احمر بانه به بیماران صعب العلاج و خسارت دیدگان حوادث در بانه

کمک 200 میلیون ریالی هلال احمر بانه به بیماران صعب العلاج و خسارت دیدگان حوادث در بانه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از کمک 200 میلیون ریالی جمعیت هلال احمر این شهرستان به بیماران صعب العلاج و خسارت دیدگان ناشی از حوادث در بانه خبر داد.

آزاد فتاحی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان بانه با توجه به  اهداف بشردوستانه ای که دارد در سه ماهه نخست امسال بالغ توانسته بالغ بر 200 میلیون رییال در 3 حوزه کمک به بیماران صعب العلاج، خسارت دیدگان ناشی از آتش سوزی و سیل در این شهرستان کمک کند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر بانه در این مدت توانسته به 24 نفر از بیماران سرطانی و صعب العلاج که تحت حمایت هیچ ارگان و نهادی نیستند مبلغ 60 میلیون ریال مساعدت کند.

فتاحی خاطرنشان کرد، این کمک ها از محل اعتبارات خود هلال احمر شهرستان بانه به این تعداد از بیماران نیازمند پرداخت شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه همچنین از کمک و مساعدت این جمعیت، به 9 نفر از خانوارهایی که از طریق آتش سوزی منازل دچار خسارت شده بودند خبر داد و گفت:جمعیت هلال احمر بانه در این حوزه نیز مبلغ 90 میلیون ریال به خسارت دیدگان آتش سوزی در سطح شهر و روستاهای بانه کمک و مساعدت کرده است.

وی همچنین به سیل زدگی چند روستای شهرستان بانه  به علت شدت بارندگی ها در اوایل امسال نیز اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر بانه با کمک داوطلبان هلال احمر این شهرستان، 19 دستگاه چادر همراه با لوازم و مایحتاج اولیه سکونت در این چادرها به سیل زدگان کمک کرد که ارزش تقریبی این کمک ها بالغ بر 5 میلیون تومان برآورد می شود.

 




 



برچسب ها :

کمک هلال احمر بانه به بیماران صعب العلاجکمک هلال احمر به آسیب دیدگان حوادثآتش سوزیسیلبانههلال احمر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی