چهارشنبه 26 خرداد 1395 / 12:29|کد خبر : 1496|گروه : اجتماعي

کاهش 40 درصدی ورود مسافران به بانه/ ظرفیت اقامت شبانه 15 هزار مسافر در بانه فراهم است

کاهش 40 درصدی ورود مسافران به بانه/ ظرفیت اقامت شبانه 15 هزار مسافر در بانه فراهم است

دبیر ستاد اجرایی تسهیلات خدمات سفر شهرستان بانه از کاهش 40 درصدی ورود مسافران به این شهرستان در نوروز 95 خبر داد و گفت: هم اکنون ظرفیت اقامت شبانه 15 هزار مسافر در بانه فراهم است .


به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ظهر امروز اولین جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان بانه با حضور کمیته های نه گانه این ستاد در فرمانداری بانه به ریاست راشد عذیری فرماندار این شهرستان برگزار شد.

سردار خندانی رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه و همچنین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان،  در ابتداء به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان بانه در تعطیلات نوروز امسال پرداخت و از زحمات و تلاش همه دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات  سفر بانه در ایام نوروز تقدیر کرد.

 

  وی افزود: طبق آمار،در نوروز 95 حدود 340 هزار مسافر و گردشگر از شهرستان بانه بازدید کردند و این درحالیست که در نوروز 94، بلغ بر 650 هزار مسافر به بانه سفر کرده بودند که بر اساس این آمار، تعداد مسافران ورودی به شهرستان بانه در نوروز امسال در مقایسه با نوروز 94 با چهل درصد کاهش مواجه بوده است .

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه همچنین به انتخاب این شهر به عنوان 7 شهر برتر گردشگری ایران هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اقدامات و کارهایی که ستاد خدمات سفر بانه برای پذیرایی از گردشگران انجام داده بود انتظار داشتیم که بعنوان 3 شهر برتر کشور انتخاب می شد.

وی تصریح کرد: ستاد تسهیلات خدمات سفر بانه در سال گذشته علی رغم تشکیل 12 جلسه فرعی،  بالغ بر 4 جلسه اصلی با حضور همه کمیته های نه گانه تشکیل داد که حاصل این جلسات 120 مصوبه بوده که به حمدالله همه این مصوبات نیز تحقق یافته است.

خندانی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز امسال بیش از 15 هزار نقشه گردشگری در بین مسافران توزیع شده و طبق نظر سنجی که از مسافران بر اساس فرم نطر سنجی که در اماکن اقامتی از قبل توزیع شده بود صورت گرفت، ستاد خدمات سفر شهرستان بانه در سه حوزه اطلاع رسانی، اسکان و خدمات رفاه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرد.

     رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بانه همچنین با اشاره به افتتاح هتل های لاله و زانا در اوایل خرداد ماه امسال هم خاطرنشان کرد، با افتتاح این د.و مرکز اقامتی، ظرفیت اقامت مسافرهای شب خواب بانه در هر شب به 15000 مسافر ارتقاء یافت.


 



برچسب ها :

ستاد خدمات سفر بانهکاهش 40 درصدی مسافران بانهاقامت مسافران در بانهخدمات سفربانههتل لالههتل زانا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی