چهارشنبه 26 خرداد 1395 / 12:08|کد خبر : 1498|گروه : اقتصادي

فرماندار بانه:

رونق صنعت گردشگری بانه از مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی در بانه است

رونق صنعت گردشگری بانه از مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی در بانه است

فرماندار بانه با بیان اینکه بانه در حوزه گردشگری و توریسم دارای پتانسیل های مناسبی است گفت: رونق صنعت گردشگری در بانه می تواند از مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی در این شهر باشد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عذیری فرماندار و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه ظهر امروز در اولین جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفرهای تابستانی این شهر با اشاره به اهمیت صنعت توریسم و گردشگری گفت: امروزه صنعت توریسم بعنوان یکی از مهمترین و پردرآمدزاترین صنعت ها در جهان به شمار می رود که مورد توجه دولتمردان در کشورهای مختلف قرار گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های شهرستان بانه در حوزه گردشگری گفت: شهرستان بانه به دلیل  همجواری با مرز، آب و هوای پاک، طبیعت بکر، داشتن مردمانی مهمان نواز و مهربان و همچنین وجود مناطق نمونه گردشگری طی چند سال اخیر مورد توجه گردشگران و مسافران از سراسر کشور قرار گرفته بطوریکه سالانه میلیون ها نفر به این شهر مسافرت می کنند.

فرماندار بانه ضمن تقدیر از زحمات کمیته های ستاد تسهیلات خدمات سفر این شهرستان در طی سال گذشته و سه ماهه نحست امسال گفت: با توجه به  ظرفیت های متعددی که شهرستان بانه در زمینه جذب گردشگر و توریسم وجود دارد و از طرفی دیگر امسال نیز از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است لذا می طلبد که با رونق دادن به این صنعت که یکی از زمینه ها و مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان بانه می تواند باشد باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: صنعت توریسم و گردشگری علی رغم اینکه از درآمدزاترین صنعت ها در دنیا محسوب می شود پاک ترین صنعت دنیا به لحاظ شاخصه های زیست محیطی نیز می باشد که این مزیت نیز قابل توجه می باشد.

 

عذیری با بیان اینکه در طی چند سال گذشته اقدامات مناسبی در تقویت زیر ساخت های گردشگری شهرستان بانه انجام شده گفت: هنوز برای رسیدن به ایده آل ها در این حوزه فاصله داریم و تحقق این مهم نیازمند کار و تلاش بیشتر می باشد.


 
 



برچسب ها :

فرماندار بانهرونق صنعت گردشگری بانهگردشگریاقتصاد مقاومتیبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی