شنبه 21 شهریور 1394 / 12:06|کد خبر : 15|گروه : اقتصادي

رئيس كميته امداد بانه خبر داد

استقرار 20 پايگاه جشن عاطفه ها در بانه

استقرار 20 پايگاه جشن عاطفه ها در بانه

رئيس كميته امداد بانه از استقرار 20 پايگاه جمع آوري كمك هاي مردمي اين شهرستان در جشن عاطفه هاي امسال خبر داد.

جلال خليلي رئيس كميته امداد شهرستان بانه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر با اعلام اين خبر اظهار داشت: جشن عاطفه‌هاي امسال نيز به روال سال هاي گذشته، در آستانه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در بین اقشار جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن عاطفه ها امسال نيز در شهرستان بانه همزمان با سراسر کشور  به مدت دو روز (26 و 27 شهريور) با مشارکت بسیج و سپاه در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.

خليلي با بيان اينكه مردم شهرستان بانه تا كنون بيش از 47 ميليون تومان به جشن عاطفه هاي امسال كمك كردند خاطرنشان كرد: اين كمك ها در طول سال و با هدف به كمك  به جشن عاطفه ها جمع آوري شده كه بصورت نقدي و غير نقدي مي باشد.
 

رئيس كميته امداد بانه تصريح كرد: به منظور مشارکت دادن دانش‌آموزان در کار نیک و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان 8 مهر در سطح مدارس شهرستان نیز اجرائی شود.

وي ضمن دعوت از مشاركت حداكثري مردم خير شهرستان بانه در اين كار خير و خداپسندانه يادآور شد كه كميته امداد اين شهرستان در اسرع وقت و بدون فوت وقت هداياي جمع آوري شده را در بين دانش آموزان بي سرپرست و كم بضاعت توزيع خواهد كرد.



برچسب ها :

بانهجشن عاطفه هاكميته امداد

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی