پنجشنبه 27 خرداد 1395 / 10:35|کد خبر : 1500|گروه : فرهنگي

پيش بيني بهره مندي 3500 پانصد دانش آموز از برنامه هاي اوقات فراغت در بانه

پيش بيني بهره مندي 3500 پانصد دانش آموز از برنامه هاي اوقات فراغت در بانه

مدير آموزش و پرورش بانه از پيش بيني بهره مندي 3500 دانش آموز بانه ای از برنامه هاي اوقات فراغت در تابستان امسال خبر داد.


به گزارش خبرنگار آرباباخبر، جلسه ساماندهی اوقات فراغت شهرستان بانه صبح امروز با حضور كميته های اوقات فراغت این شهرستان در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش بانه برگزار شد .

 رضا خضری مدير آموزش و پرورش شهرستان بانه در ابتدای این جلسه به اهميت اوقات فراغت و غني سازي اين ايام براي دانش آموزان در فصل تابستان اشاره کرد ه به استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات شهرستان بانه به ويژه دستگاه هاي مرتبط با اين موضوع در راستاي اجراي برنامه هاي اوقات فراغت و ساماندهی اوقات فراغت تابستانی تاکید کرد.

 وی با اشاره به اين كه امسال 7 مركز در 22 رشته  پذيراي دانش آموزان در اين ايام مي باشند خاطر نشان كرد، پيش بيني ما بر اين است كه امسال 3 هزار و پانصد دانش آموز از برنامه هاي غني سازي اوقات فراغت استفاده کنند.


 مدیر آموزش و پرورش بانه تصریح کرد: امر تعليم و تربيت هرگز تعطيل نمي شود  و  استفاده از اين اوقات با اجراي برنامه هاي هدفمند مي تواند در راستاي برنامه هاي تعليم و تربيت و رسالت آموزش و پرورش در اين زمينه ارزشمند باشد، از طرفي ديگر بهترین فرصت برای رفع خستگی 9 ماهه سال تحصیلی و هم چنین تجدید قوا و کسب آمادگی بیشتر برای ادامه فعالیت دانش آموزان در مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید است.

 خضري اظهار امیدواری کرد که ادارات عضو کمیته با توجه به  نیازها و جنسیت مخاطبان به گونه ای بتوانند برنامه ریزی و عمل کنند ، تا با غلبه بر سایر برنامه ها، دانش آموزان را در رسیدن به اهداف متعالی تعلیم و تربیت یاری رسانند ، که اگر این گونه عمل شود، از بسیاری آسیب های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.  

   در ادامه جلسه هر کدام از ادارات عضو کمیته نیز به تشریح برنامه ها و فعالیت  های مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی خود و اقدامات صورت گرفته در این زمینه  پرداختند و سپس هماهنگی های لازم جهت برگزاری کلاس ها و مسابقات و اردوها به عمل آمد تا دانش آموزان در تابستان امسال نیز بتوانند از اوقات فراغت خود به بهترین شیوه استفاده نمایند.

 



برچسب ها :

اوقات فراغتبانهدانش آموزانآسیب های اجتماعیساماندهی اوقات فراغت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی