شنبه 29 خرداد 1395 / 09:42|کد خبر : 1503|گروه : اقتصادي

پرداخت کمک هزینه 700 میلیونی به 60 بیمار زمین گیر در بانه

پرداخت کمک هزینه 700 میلیونی به 60 بیمار زمین گیر در بانه

رئیس کمیته امداد شهرستان بانه از پرداخت 700 میلیون ریال کمک هزینه درمانی به بیماران زمین گیر تحت پوشش این نهاد در بانه خبر داد.

جلال خلیلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر گفت: کمیته امداد شهرستان بانه حدود 700 میلیون ریال به 60 نفر از بیماران زمین گیر تحت پوشش این نهاد در شهرستان بانه پرداخت خواهد کرد.


وی اعتبار این کمک هزینه را از برکات سفر پر خیر و برکت پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کل کشور به شهرستان بانه عنوان کرد و افزود: تامین و تخصیص این اعتبار یکی از ده ها برکات سفر فتاح به بانه می باشد.

رئیس کمیته امداد بانه خاطرنشان کرد، این مبلغ کمک هزینه صرف خرید تجهیزات و لوازم مصرفی بیماران زمین گیر تحت پوشش کمیته امداد بانه از قبیل: خرید ویلچر، تشک مواج، تخت و سایر موارد مورد نیاز این بیماران قرار خواهد گرفت که در اسرع وقت در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی همچنین از تامین هزینه درمانی به 3 نفر از بیماران کلیوی برای پیوند کلیه هم خبر داد و گفت: کمیته امداد حضرت امام(ره) بانه در طول سال 94 و سه ماهه نخست امسال بالغ بر یک میلیرد و 400 میلیون ریال در تامین هزینه درمانی بیماران تحت پوشش این نهاد هزینه کرده است.



برچسب ها :

بیماران زمین گیرکمیته امداد بانهکمک هزینه درمان بیماران زمین گیر بانهبانهسفر فتاح به بانهپرویز فتاحکمیته امداد بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی