یکشنبه 30 خرداد 1395 / 08:31|کد خبر : 1510|گروه : اقتصادي

پایانه فرودگاه سقز در آینده نزدیک به مناقصه گذاشته می شود

پایانه فرودگاه سقز در آینده نزدیک به مناقصه گذاشته می شود

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت:پایانه فرودگاه سقز با اعتبار یک هزار میلیارد ریال به زودی از طریق تهاتر زمین به مناقصه گذاشته می شود.

به گزارش آرباباخبر، محسن بیگلری در دومین جلسه شورای اداری سقز در سالن 29 گولان افزود:با پیگیری های انجام شده از سوی سازمان فرودگاه های کشور و وزرات راه وشهرسازی این اقدام برای فرودگاه سقز در تابستان امسال انجام می شود.

وی اتمام کنار گذر سقز را از دغدغه های اصلی مردم و طرح های اصلی برشمرد و اظهار کرد: نصب تجهیزات دستگاه پزشکی ام.آر. آی سقز هم شروع شده است و تقاطع غیر همسطح آیچی توسط راه و شهرسازی کردستان و مرکز آموزش عالی سلامت در آینده در این شهرستان انجام خواهد شد.
 
او با تشکر از وزارت راه وشهرسازی برای پیگیری و بازدید مکرر از بیمارستان 237 تختخوابی سقز اظهار امیدواری کرد که این طرح در سال  96 به اتمام برسد.
بیگلری در بخشی دیگر از سخنان خود از مسئولان خواست تا در جهت توجه به اقتصاد مقاومتی و اجرایی کردن طرح های این حوزه  تلاش کنند.
 
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دومین بار است که به مجلس راه می بایم تصریح کرد:بار امانت و اعتماد مردم بر دوشم بسیار سنگینی می کند و در راه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم شریف همواره تلاش خواهم کرد.
 
وی در ادامه بر دستگیری مستمندان، تکریم ارباب رجوع، همکاری و تعامل با اعضای شورای بخش، ارزیابی عملکرد ادارات توسط مسئولان شهرستانی تاکید کرد.

 
منبع: کردپرس
 


برچسب ها :

محسن بیگلرینماینده سقز و بانهفرودگاه سقزمناقصه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی