سه شنبه 1 تیر 1395 / 15:23|کد خبر : 1529|گروه : سياسي

معاون سیاسی فرماندار بانه:

راهپیمایی روز قدس با شکوه هر چه بیشتر در بانه برگزار می شود

راهپیمایی روز قدس با شکوه هر چه بیشتر در بانه برگزار می شود

معاون سیاسی فرماندار بانه با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در این شهرستان برگزار می شود، به برگزاری هر چه با شکوهتر این مراسم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، نزاد شهیدی، در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس شهرستان بانه که  ظهر امروز در فرمانداری این شهر  برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است روز حیات جهان اسلام و روز ایستادگی ملت های مسلمان در برابر استعمار و استکبار است.

وی این راهپیمای را یکی از صدها ابتکار امام راحل عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) با درایت و آینده نگری عمیقی که نسبت به مسائل داشتند این روز را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین پایه ریزی کردند که همه مردم مسلمان بانه نیز در این روز همزمان با سراسر میهن اسلامی و دنیای اسلام  فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده و فریاد اعتراض خود را نسبت به رژیم اشغالگر قدس به گوش همگان خواهند رساند.

معاون سیاسی فرماندار بانه در ادامه سخنان خود با تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس در بانه خاطرنشان کرد،  این راهپیمایی همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که مصادف با ۱۱ تیرماه است، طبق روال هر ساله از مسیرهای مشخص شده در  شهر بانه به سمت میدان امام خمینی(ره)  این شهر برگزار خواهد شد.

 



برچسب ها :

راهپیمایی روز قدس در بانهبانهروز قدس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی