چهارشنبه 2 تیر 1395 / 15:12|کد خبر : 1535|گروه : علمي

1174 داوطلب از بانه در آزمون سراسری 95 شرکت می کنند

1174 داوطلب از بانه در آزمون سراسری 95 شرکت می کنند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه گفت: امسال هزار و 174 داوطلب بانه ای در آزمون سراسری سال 95 شرکت خواهند کرد

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه ظهر امروز به ریاست راشد عذیری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش بانه، با حضور همه اعضای این شورا در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه و همچمین دبیر شورای آموزش و پرورش این شهرستان در ابتدا با اشاره  به اتمام امتحانات آخر سال و تعطیلی مدارس اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان بانه همزمان با تعطیلی مدارس، خود را برای شروع سال تحصیلی 95-94 آماده می کند که اجرای به موقع پروژه مهر و ثبت نام دانش آموزان از جمله این اقدامات است.

وی همچنین از شرکت 1174 داوطلب بانه ای برای شرکت در آزمون سراسری سال 95 هم خبر داد و گفت: این تعداد داوطلب در تاریخ های 24 و 25 تیر ماه امسال همزمان با سراسر کشور در آزمون سراسری سال 95 با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش بانه با بیان اینکه از هم اکنون هماهنگی های  لازم با دستگاه های خدمات رسان برای اجرای هر چه بهتر این آزمون در شهرستان بانه در حال انجام است افزود: 626 نفر از داوطلبان آزمون سراسری امسال در شهرستان بانه را دانش آموزان دختر تشکیل می دهند و 549 نفر دیگر داوطلبان پسر هستند.

خضری خاطرنشان کرد، به لحاظ درصد شرکت کنندگان در رشته ها نیز، بیشترین داوطلبان به ترتیب مربوط به رشته تجربی با 50درصد شرکت کننده زبان خارجی 19 درصد، علوم انسانی، 12 ، ریاضی 11 و هنر 7 درصد می باشد.


 مدیر آموزش و پرورش بانه همچنین از استقرار پایه دهم در  این شهرستان طی سال تحصیلی 96-95 نیز خبر داد و گفت: این پایه به لحاظ هدایت تحصیلی بسیار حساس و مهم است که بر این اساس  همکاران ما در آموزش و پرورش شهرستان بانه تمام سعی و توان خود را بکار گرفته اند که توازن در توزیع شاخه های تحصیلی (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) در این پایه تحصیلی طبق استانداردهای جهانی و چشم انداز وزارت آموزش و پرورش رعایت شود.

گفتنی است که برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان، تخصیص مراکز آموزشی برای اسکان فرهنگیان مسافر در ایام تابستان و تصمیم گیری در خصوص ایجاد اردوگاه تفریحی-علمی از دیگر مباحث و دستور کارهای سومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه در جلسه امروز بود.
آرباباخبر- شورای آموزش و پرورش بانه

 



برچسب ها :

داوطلب کنکوربانهآزمون سراسری 95شورای آموزش و پرورش بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی