پنجشنبه 3 تیر 1395 / 08:05|کد خبر : 1539|گروه : اجتماعي

رئیس دادگستری بانه:

آزدی 10 زندانی جرایم غیر عمد از زندان بانه

آزدی 10 زندانی جرایم غیر عمد از زندان بانه

رئیس دادگستری شهرستان بانه از آزادی 10 زندانی جرایم غیر عمد از زندان این شهرستان طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، قلی زاده رئیس دادگستری شهرستان بانه شامگاه گذشته در جشن گلریزان که به مناسبت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان در هتل لاله بانه برگزار شد، اظهار داشت: طی یکسال گذشته 10 نفر از محکومین مالی زندان بانه با همت خیرین و کمک ستاد دیه استان کردستان از بند زندان آزاد شده و به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.


وی افزود: در راستای آزادسازی  این تعداد از زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان بانه طی یکسال گذشته تا به امروز، مبلغ 468 میلیون تومان اختصاص یافته که 35 میلیون تومان آن درجشن گلریزان سال گذشته جمع آوری شده، 428 میلیون تومان آن از طریق اعطای تسهیلات بدون بهره و 41 میلیون تومان دیگر هم از طریق کمک بلا عوض ستاد دیه استان جمع آوری شده که در نهایت مجموع این مبلغ منجر به آزادی 10 زندانی غیر عمد شهرستان بانه از بند زندان شده است.

رئیس دادگستری بانه همچنین از دیگر اقدامات ستاد دیه و تلاش مسئولین قضایی برای رهایی زندانیان هر چه بیشتر از بند زندان خبر داد و گفت:15 نفر از افراد دربند زندان بانه نیز از طریق مصالحه و تخفیف دیه آزاد شدند، 41 نفر دیگر هم از طریق تقسیط و 12 زندانی دیگر هم با همکاری بیمه و خود خانواده این افراد توانستند آزاد شوند.


وی همچنین تصریح کرد: 45 زندانی دیگر هم با گذشت شکات و رضایت آنان توانستند از زندان بانه آزاد شده و به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.

گفتنی است که در خاتمه،
دادستان و رئیس دادگستری شهرستان بانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و قرار گرفتن در سومین دهه از این ماه پر خیر و برکت که به دهه گذشت و احسان نامگذاری شده با اعطای مرخصی یک هفته ای به زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان موافقت کردند.
 



برچسب ها :

آزادی 10 زندانی جرایم غیر عمد از زندان بانهبانهجشن گلریزانرئیس دادگستری بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی