پنجشنبه 23 مهر 1394 / 10:33|کد خبر : 154|گروه : اجتماعي

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

بهره برداری از پروژه فرودگاه سقز یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه است

بهره برداری از پروژه  فرودگاه سقز یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه است

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، اتمام و بهره برداری از پروژه فرودگاه سقز را یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم منطقه عنوان کرد.

به گزارش آرباباخبر به نقل از گولان سقز، محسن بیگلری در نشست خبری با اصحاب رسانه سقز به موضوع مهم اشتغال در این شهرستان پرداخت.

نماینده سقز و بانه در مجلس با اشاره به اینکه فرودگاه سقز یکی از مطالبات مهم مردم منطقه است، افزود: طی اقدامات و پیگیری های لازم با مسئولان کشوری، تصمیماتی برای تامین اعتبارات ادامه ساخت فرودگاه سقز تاکید و مقرر شد شرکت فرودگاه های کشور 35 میلیارد ریال را جهت ادامه عملیات در سال جاری به آن اختصاص دهد.
 

بیگلری افزود: قیر مورد نیاز برای آسفالت باند فرودگاه توسط معاونت راه های روستایی وزارت راه تامین و مساله تملک 48 هکتار اراضی اطراف و عملیات خاکبرداری در داخل و شرق فرودگاه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان با استفاده از امکانات و ماشین آلات موجود در جهت اتمام ساخت آن صورت می گیرد.

 کنارگذر سقز تا پایان آبانماه به بهره برداری می رسد

نماینده شهرستانهای سقز و بانه به کنارگذر و همچنین اهمیت آن در خصوص کاهش بار ترافیکی در سقز پرداخت و افزود: اگر شرایط جوی هوا مناسب باشد تا پایان آبانماه این پروژه به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان ساخت: هم اکنون 8 کیلومتر این پروژه آسفالت و دو کیلومتر باقی مانده نیز در دست اقدام است.

بیگلری با بیان اینکه بزرگراره در حد فاصل سقز- صاحب نیز پیشرفت خوبی داشته و ۱۲ کیلومتر آن (از سقز تا پل آدینان) ظرف دو ماه آینده تکمیل و زیر بار ترافیک می رود



برچسب ها :

بیگلریفرودگاه سقزاشتغال

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی