پنجشنبه 3 تیر 1395 / 13:01|کد خبر : 1540|گروه : اقتصادي

خیرین بانه ای 120 میلیون تومان به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند

خیرین بانه ای 120 میلیون تومان به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند

رئیس اداره زندان شهرستان بانه گفت: خیرین بانه ای 120 میلیون تومان به جشن گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان کمک کردند.

حیدر رحیمی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، ضمن تقدیر از حضور پرشور و استقبال گسترده خیرین از آیین گلریزان امسال با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق روال ماه رمضان در سال های گذشته امسال نیز جشن گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بانه در  این شهرستان  برگزار شد،  با این تفاوت که امسال این جشن با استقبال چشمگیری از طرف مردم و خیرین روبرو شد بطوریکه در جشن گلریزان امسال بالغ بر 120 میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد  جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه خیرین سال گذشته 37 میلیون تومان به جشن گلریزان کمک کردند افزود: بر اساس این آمار امسال میزان کمک های مردمی برای آزادی محکومین مالی رشد 3 برابری داشته است که در مقایسه با سال گذشته و سنوات قبل بی سابقه بوده است.

رئیس زندان بانه تصریح کرد:با جمع آوری این مقدار کمک، زمینه آزادسازی بیش از 4 زندانی جرایم غیر عمد در بانه فراهم شده است که امیدواریم با کمک ستاد دیه استان کردستان نیز زمینه آزادی  افراد بیشتری را بتوانیم فراهم کنیم تا هر چه سریعتر این عزیزان به آغوش گرم خانواده هایشان بازگردند.


وی اینگونه مراسمها را در حمایت از افراد حادثه دیده و مشکل دار که به علت عدم استطاعت مالی و بضاعت مالی در عدم پرداخت اقساط و محکومیت های مالی از قبیل دیه تصادفات، مهریه ، نفقه و حوادث کارگاهی در زندان هستند کاری پسندیده و اسلامی بر شمرد و بر تداوم اینگونه مراسم ها در دستگیری از افراد نیازمند ناکید کرد .

.



برچسب ها :

جشن گلریزانبانهکمک خیرین به جشن گلریزان بانهآرباباخبرجرایم غیر عمد

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی