یکشنبه 6 تیر 1395 / 07:37|کد خبر : 1553|گروه : اجتماعي

برپایی ضیافت افطاری برای 350 نفر از مددجویان بهزیستی بانه + تصایویر

برپایی ضیافت افطاری برای 350 نفر از مددجویان بهزیستی بانه + تصایویر

به مناسبت ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری برای 350 نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان بانه در مرکز بهزیستی شماره 2 این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمان با شب بیستم  از این ماه مبارک،  350 نفر از مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی بانه به همراه خانواده هایشان در کنار مسئولین محلی  شهرستان بانه در مراسم ضیافت افطاری شرکت کردند.


امید مهتاب رئیس اداره بهزیستی شهرستان بانه در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، گفت:هزینه برگزاری این ضیافت افطاری توسط خیرین شهرستان بانه و  مشارکت خود بهزیستی این شهرستان تامین شده است.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان بانه هدف از برپایی این مراسم را همنشینی با مددجویان بهزیستی این شهر عنوان کرد و گفت: در این ضیافت مسئولین نیز حضور دارند تا  آنها، از نزدیک با خانواده و مشكلات‌ مددجویان این نهاد آشنا شوند.


سید صلاح قریشی مدیر کل بهزیستی استان کردستان نیز در  که در این مراسم حضور داشت در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی به خبرنگار آرباباخبر گفت: شهرستان بانه در حوزه خیرین از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است که از این وضعیت باید نهایت استفاده را کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار که چرا  شهرستان بانه علی رغم داشتن معلولین فراوان از داشتن یک مرکز نگهداری معلولین محروم است گفت: با توجه به اینکه مراکز نگهداری معلولین در اکثر نقاط کشور و استان با مشارکت بخش خصوصی و خیرین ایجاد و اداره می شود لذا اداره کل بهزیستی استان کردستان از  خیرین و افرادی  که در این راه پیشقدم شوند استقبال کره و در اسرع وقت کارهای مربوط به صدور مجوز و کارهای اداری راه اندازی این مرکز را انجام خواهد داد.


مدیر کل اداره بهزیستی استان کردستان خاطرنشان کرد، هم اکنون شهرستان های بانه، مریوان، سروآباد و کامیاران در این استان از داشتن مرکز نگهداری معلولان محروم هستند.


گفتنی است که محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه نیز در این مراسم معنوی حضور داشتند.
آرباباخبر- مراسم افطاری مددجویان بهزیستی بانه
آرباباخبر- مراسم افطاری مددجویان بهزیستی بانه
آرباباخبر- مراسم افطاری مددجویان بهزیستی بانه

آرباباخبر- مراسم افطاری مددجویان بهزیستی بانه
آرباباخبر- مراسم افطاری مددجویان بهزیستی بانه


 



برچسب ها :

مراسم افطاری مددجویان بهزیستی بانهمرکز نگهداری معلولینبانهبیگلریسید صلاح قریشی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی