سه شنبه 8 تیر 1395 / 08:46|کد خبر : 1567|گروه : فرهنگي

کانون پرورش فکری بانه آماده پذیرایی از کودکان و نوجوانان در تابستان است

کانون پرورش فکری بانه آماده پذیرایی از کودکان و نوجوانان در تابستان است

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بانه گفت: از آنجا که دانش آموزان در اوقات فراغت به سر می برند، کانون تلاش دارد تا با ارایه فعالیت های متنوع و کیفی در ایام تابستان، بچه ها این روزها را هر چه پر رونق تر سپری کنند.

شهین مجیدزاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه دانش آموزان نیمی از سال را در اوقات فراغت به سر می برند، لذا کانون پرورش فکری کودکان  شهرستان بانه در طول سال همواره تلاش دارد تا با ارایه فعالیت های متنوع و کیفی بویژه در ایام تابستان، بچه ها این روزها را هر چه پر رونق تر سپری کنند.

وی با اشاره به فعالیتها‌‌ی ارائه شده در این کانون اظهار داشت: متقاضیان می توانند با مراجعه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بانه جنب پارک فلسطین از کلاسهای متنوع این کانون در ایام تابستان بهره مند شوند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بانه برگزاری کلاس های نقاشی، کاردستی، سفالگری، کتابخوانی و... را از جمله کلاس های این کانون برای ایام تابستان برشمرد و خاطرنشان کرد، کودکان و نوجوانان بانه ای می توانند با توجه به استعداد و علاقه خود، در رشته های مذکور ثبت نام کنند.

مجید زاده گفت: شرکت در این کلاس ها برای کودکان مقطع پیش دبستانی تا پایان مقطع ابتدایی یعنی 14 سال آزاده بوده و این عزیزان در این فاصله سنی می توانند با مراجعه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بانه از مزایای کلاس های این کانون در تابستان امسال بهره مند شوند.


جهت اطلاع بیشتر باشماره تلفن ۳۴۲۶۳۱۰۰تماس حاصل فر مایید



برچسب ها :

کانون پرورش فکریبانهایام فراغت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی