سه شنبه 8 تیر 1395 / 16:32|کد خبر : 1569|گروه : اقتصادي

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

حامی صد درصد سرمایه گذاران هستم/ مسئولین برای رفع موانع سرمایه گذاران آسان کاری کنند

حامی صد درصد سرمایه گذاران هستم/ مسئولین برای رفع موانع سرمایه گذاران آسان کاری کنند

نماینده مردم سقز و بانه با بیان اینکه حامی صد درصدی سرمایه گذاران هستم، خواستار تلاش مسئولین برای رفع مشکلات سرمایه گذاران و آسان کاری آنها در این حوزه شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، دقایقی پیش نخستین جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری شهرستان بانه با حضور مهندس محسن بیگلری ، سرمایه گذاران و مسئولین ادارات خدمات رسان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری بانه برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس دهم، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری شهرستان بانه اظهار داشت: تشکیل این کارگروه می تواند کمک قابل توجهی به حل مشکلات سرمایه گذاران و رفع موانع سرمایه گذاری در حوزه تولید و سرمایه گذاری این شهرستان داشته باشد چرا که سرمایه گذاران با ارائه مشکلات خود به این کارگروه در واقع فرماندار و نماینده مجلس را از وضعیت مشکلات خود مطلع می سازند و از طریق انها و از مجاری قانونی مشکلات و موانع موجود بر سر راه خود را پی گیری می کنند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین وضعیت معیشتی مردم و اشتغال جوانان در حال حاضر گفت: حمایت از سرمایه گذاران و آسان کاری مسئولین برای حل مشکلات و موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران می تواند نقش موثری در بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال جوانان داشته باشد لذا  از این رو بنده با تمام توان از سرمایه گذاران حمایت می کنم.

 

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس، همچنین از عدم توجه برخی مدیران کلان در سطح کشور و استان به خاطر عدم توجه به شهرستان بانه انتقاد کرد و گفت: شهرستان بانه بدلیل داشتن ظرفیت و پتانسیل های بالایی که در حوزه های مختلف دارد بعنوان بهترین فرصت برای استان کردستان محسوب می شود و از مدیرانی که در طول مدت خدمت خود به هر دلیل حتی یک با رهم که شده برای دیدن این فرصت ها به شهرستان بانه سفر نکرده اند تا از نزدیک شرایط را مورد بررسی قرار دهند به شدت انتقاد می کنم.


بیگلری مسئولیت و پست های خدمتی را برای افراد امری زود گذر دانست و خاطرنشان کرد، وقتی این مسئولیت ها ارزشمند است که از آنها در راستای رفع مشکلات مردم استفاده شود از این رو مسئولین بایستی در دوران خدمت و مسئولیت خود با مد نظر قرار دادن چهار چوب های قانونی تا حد ممکن برای مردم بویژه سرمایه گذاران  آسان کاری کنند تا بعد از اتمام دوران مسئولیت با وجدانی آسوده و رویی باز در میان مردم ظاهر شوند.

وی ضمن تقدیر از سرمایه گذاران در تحمل مشقت های فراوان برای سرمایه گذاری و در نهایت ایجاد اشتغال برای جوانان گفت: بنده بعنوان نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه  بیش از هر شخص دیگری با آمار بیکاری و وضعیت رکود بازار آشنا هستم و هنگامی که یک سرمایه گذار در این شرایط پا پیش می گذارد و همه سختی ها را با جان و دل تحمل می کند تا برای چند نفر دیگر اشتغال زایی کند باید مسئولین موظفند با تمام وجود از او حمایت کرده و او را در این زمینه یاری کنند  و بنده هم به نوبه خود دست  این عزیزان را می بوسم و با همه توان خود از ایشان حمایت می کنم.


گفتنی است که بیگلری  در خاتمه سخنان خود به خروجی این جلسه تاکید کرد و خواستار جوابگویی مسئولین ادارات خدمات رسان نسبت به رفع موانع سرمایه گذاران در  جلسه مذکور شد.
آرباباخبر- جلسه رفع موانع سرمایه گذاری بانه
آرباباخبر- جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری



برچسب ها :

محسن بیگلریرفع موانع سرمایه گذارانبانهحامی سرمایه گذاران هستماشتغال

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی