پنجشنبه 10 تیر 1395 / 13:37|کد خبر : 1581|گروه : سياسي

اسامی و تصویر 11 کشته شده اعضای دموکرات در سروآباد کردستان

اسامی و تصویر 11 کشته شده اعضای دموکرات در سروآباد کردستان

ساعت 3 روز یکشنبه 6 تیر ماه گروهی 11 نفره از اعضای حزب دموکرات برای سومین بار وارد خاک ایران شدند و با اطلاعات و رصدهای نیروهای سپاه پاسداران در نهایت در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.

به گزارش آرباباخبر به نقل از کردتودی، در روزهای اخیر قبل از آخرین ورود ناکام اعضای حزب دموکرات به ایران حسن شرفی جانشین حزب دموکرات در گفتگو با BBC اظهار داشته بود که حرکت های این حزب در روزهای اخیر به خاک ایران تنها جنبه فرهنگی و تبلیغی داشته و حرکتی به منظور ایجاد اختشاش و یا ناامنی در ایران شکل نگرفته است.

 

با وجود اینکه این گروه  تعهدی مبنی بر اینکه وارد خاک ایران نمی شود، داده بود، با این حال تعهد خود را نقض کرده، و در روزهای اخیر دو بار از مرز آذربایجان و یک بار هم از مرز کردستان وارد خاک ایران شدند.

 

در تعرض های ناکام روزهای اخیر این گروه از اپوزیسیون به خاک ایران هیچ کدام از نیروهای رزمنده مرزبان و پاسدار آسیبی ندیدند تنها در آخرین درگیری به خاک جمهوری اسلامی ایران که روز یکشنبه 6 تیر ماه اتفاق افتاد، سه تن از نیروهای سپاه پاسداران شهید شدند.

 

به گزارش خبرنگار ما در میان وسایل کشف شده از این گروه 11 نفره حزب دموکرات توسط سپاه پاسداران کردستان، سرکرده این گروه در دفتر یادداشتی که از خود به جای گذاشته بود اشاره ای به از بین رفتن جایگاه حزب دموکرات در میان مردم کردستان داشته و از بین رفتن اعتماد عمومی کردهای ایران به احزاب اپوزیسیون را موضوع مهم و قابل تاملی دانسته، که بنا بر آن بوده که در برگشت خود، بی نتیجه بودن فعالیت های احزاب اپوزیسیون در میان خلق کرد را به سمع و نظر رهبران خود برساند.

 

این گروه اپوزیسیون از اعضای حزب دموکرات از منطقه مرزی سروآباد وارد خاک ایران شده و با اطلاعاتی که نیروهای مردمی از ابتدای ورودشان به سپاه پاسداران داده بودند، به منطقه کوسالان هدایت و پس از محاصره کامل، زمین گیر شده و در نتیجه 11 نفر از آنها کشته شدند.

 

صاحب حسینی(عضو کادر رسمی حزب)، هیوا قربانی(کادر رسمی حزب)، افشار منبری سورگومه(کادر رسمی حزب)، اکبر منبری(اندام حزب)، شورش منبری(عضو ناوند حزب)، روح الله حیدری(کادر رسمی حزب)، شاخوان منبری( عضو اتحادیه جوانان حزب)، کاوه جوانمرد( عضو اصلی کمیته مرکزی حزب) و برزان خاکسار(کادر رسمی حزب) مهدی شیخی و سرکوت صمدی از جمله اعضای اپوزیسیونی بودند که در درگیری های روز یکشنبه کشته و هویت آنها محرز گردیده است.

 

 در درگیری دیگری که دو هفته قبل اعضای این حزب منحله در آذربایجان غربی هم داشتند تعدادی از اعضای حزب دموکرات کشته شدند و تعدادی دیگر شناسایی نشده بودند.

 

قطعا ورودهای گاه و بیگاه اعضای اپوزیسیون به ایران، منجر به از بین رفتن حس امنیت، در نتیجه از دست رفتن فرصت های سرمایه گذاری، اشتغال، توریسم و گردشگری و از همه مهمتر نابودی و تخریب محیط زیست می شود.

 

در حقیقت ناامن نشان دادن مناطق کردنشین مانع توسعه و پیشرفت این استان ها شده و تعرض گروه های اپوزیسیون به خاک ایران هر گونه فرصت سرمایه گذاری و رسیدن به توسعه را مختل می کند، آن هم با وجودی که این اعضا با نام تبلیغ و کار فرهنگی و در نهایت با تجهیزات کامل جنگی و سلاح های کاملا مجهز وارد خاک جمهوری اسلامی ایران می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

                                        

 



برچسب ها :

اسامی کشته شدگان دمکرات در سروآباددمکراتاختشاش

نظرات کاربران :

مهدی [یکشنبه 14 شهریور 1395 | 17:49] پاسخ

خدا لعنتشون کنه که سارا واتنا رو بی بابا کردند مزدورای سعودی

عمر [دوشنبه 17 آبان 1395 | 14:28]

خدا تو را لعنت کنه

مهدي [یکشنبه 28 شهریور 1395 | 08:42] پاسخ

امنيت ايران مديون رشادت هاي سربازان گمنام امام زمان (ع) هست. با تمام وجود مديون شهداي عزيز هستيم اميدوارم پاسداري از راه اين عزيزان رو سرلوحه قرار بديم

مهدي [یکشنبه 28 شهریور 1395 | 08:46] پاسخ

اين مزدورها همونهايي هستن كه جوانان و سربازاي بيگناه كشور رو زنده ميسوزوندن همونهايي هستن كه ناامني ايجاد ميكنن و اسمش رو ميزارن مبارزه براي آزادي. يادشون رفته كه وجب به وجب استان كردستان و آذربايجان غربي رو با خون و رشادت امثال شهيد چمران ازشون پس گرفتن.

عمر [دوشنبه 17 آبان 1395 | 14:24] پاسخ

اگه مردی این هارابه نمایش بزار خیانت کار

ابوبکر [دوشنبه 17 آبان 1395 | 14:26] پاسخ

به نام اسلام همه کارمیکنید

فاروق محمدی [دوشنبه 29 آذر 1395 | 13:27] پاسخ

حزب دمکرات نیاد داخل خاک ایران ما هم با حزب دمکرات کاری نداریم

رضا [سه شنبه 29 فروردین 1396 | 19:55] پاسخ

من یک کوردم فک میکردم برا آزادی و انسانیت حزب دموکرات تشکیل داده شده تحقیق بسیاری کردم آخرش فهمیدم اشتبا میکردم هدف این حزب پوچ است و انسانی نیست .

کاک نصیر [یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 | 19:04] پاسخ

سلام من هم کوردم اینها هیچ نسبتی با اکراد ندارند یک مشت پاچه خوار امریکا و اسراییل هستند و مزدورند اگر می خواهند به مردم کورد خدمت کنند باید دنبال تحصیل و بالا بردن فهم خود باشند و گرنه شرایط اکراد را هم بد می کنند و امیدواپ مردم ایران بدانند که اینها مانند مجاهدین خلق می باشند من خکدم از نزدیک فرزندان حمه شیانی را دیدهام که همه انها یک مشت ولگردند و هیچ نسبتی با اکراد ندارند

سارا [سه شنبه 6 تیر 1396 | 06:36] پاسخ

خدا لعنتشون کنه .اینجا ایرانه یعنی خط قرمز پس بهتره با آتیش بازی نکنید ک بدرک واصل نشید. عرب .فارس.ترک .لر .
کرد. بلوچ و.. اینجا همه با اتحاد یه مشتی به دهن آمریکا واسرائیل ومزدورانشون میزنیم.

پرویزقربانی [پنجشنبه 19 مرداد 1396 | 04:30] پاسخ

مرگ بر پشمرگه

هادی [دوشنبه 20 شهریور 1396 | 20:05] پاسخ

من از استان فارس وارد این سایت شدم. هیچ وقت برام مهم نبود نزادم چیه چون از روزی که دنیا امدم ایرانی بودم و فکر می کنم همین کافی باشد . چهار رکعت نماز هم برای اصلاح دل خودم می خوانم و آزارم به مورچه هم نمی رسید . عاشق علی ابن ابیطالب هستم اما به خلفا توهین نمی کنم . اگر بخواهم چیزی را بفهمم به کتابهای مرجع مراجعه می کنم و نیازی به تعالیم فرق ضاله ندارم . کسی که عاشق محمد بن عبدالله (ص) باشد قاتل و آدمکش و خونریز نمی شود . نیازی هم به مکتب های ساختگی ندارم . ما آنقدر امام و پیغمبر داریم که اهمیتی به تفکرات ساختگی نمی دهیم . انسانیت در اولویت تمام امور است و هر کس انسانیت و روح ترحم و مهربانی ندارد جایی در صراط مستقیم ندارد . والعاقبه للتقوی

محمد [پنجشنبه 30 شهریور 1396 | 06:11] پاسخ

مرگ بر پشمر گه کشته شده ها

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی