شنبه 12 تیر 1395 / 09:34|کد خبر : 1586|گروه : سياسي

بیگلری: روز قدس، یادآور جعلی بودن رژیم غاصب اسرائیل به جهانیان است

بیگلری: روز قدس، یادآور جعلی بودن رژیم غاصب اسرائیل به جهانیان است

محسن بیگلری در صف راهپیمان روز قدس گفت: هر ساله راهپیمایی روز قدس یادآور جعلی بودن رژیم غاصب اسرائیل به جهان و جهانیان است.

به گزارش آرباباخبر، محسن بیگلری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار گولان سقز اظهار داشت: حضور ملت ایران خصوصاً مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان سقز در خلق حماسه ها ستودنی است و همیشه با پیروی از فرامین ولی امر مسلمین در حماسه سازی ها صف شکن بوده و هستند.


بیگلری ادامه داد: روز قدس، روز خودآزمایی و نشان دادن اوج قدرت مسلمانان می باشد که در این روز مسلمانان قدرت خود را به رخ جهانیان می کشانند.


وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در همه شرایط مقاومت خود را در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم نشان می دهند، گفت: قطعا با این حرکت هاست که دنیا بیدار می شود و مسلمانان و همچنین تمام مردم جهان به این نتیجه می رسند که صهیونیست ها به ناحق یک کشور را اشغال کرده اند و غاصب هستند.


بیگلری در پایان با بیان اینکه  لازمه تحقق فرمایش مقام معظم رهبری حضور همیشگی مردم در تمام صحنه هاست، افزود: حضور باشکوه مردم غیور شهرستان همگام با سراسر کشور نشان از بینش و بصیرت بالای آنان است که همواره پاسدار آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و بار دیگر از حضور مردم شهرستانهای سقز و بانه در این راهپیمایی تشکر می کنم.



برچسب ها :

بیگلرینماینده مردم سقز و بانهراهپیمایی روز قدساسرائیل

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی