شنبه 12 تیر 1395 / 10:54|کد خبر : 1587|گروه : اجتماعي

سیمای غرق در خرابی و ترک جاده بانه – سردشت + عکس

سیمای غرق در خرابی و ترک جاده بانه – سردشت + عکس

جاده بانه - سردشت که محور اتصال دو استان کردستان و آذربایجان غربی به همدیگراست در حال از وضعیت بسیار نامطولبی برخوردار بوده و نیازمند توجه و ترمیم می باشد.

به گزارش آرباباخبر، راه‌ ها همواره به عنوان شریان ارتباطی، تجاری و زندگی بشر در جهت رفع نیازهای متقابل مناطق عمل کرده اند، بطوریکه تامین هزینه های سنگین راهسازی در کشورها نیز نشان دهنده اهمیت فراوان و روزافزون این موضوع می باشد.

جاده بانه - سردشت، محور اتصال دو استان کردستان و آذربایجان غربی به همدیگراست که در حال حاضر از سمت بانه به طرف سردشت از وضعیت بسیار نامطولبی برخوردار بوده و نیازمند توجه و ترمیم می باشد.

 

اسماعیل محمدی بخشدار نمشیر نیز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر از وضعیت نامطلوب این جاده انتقاد کرد و گفت: علی رغم پی گیری ها و مکاتباتی که بخشداری نمشیر در این رابطه با دستگاه های ذی ریط  در این حوزه داشته متاسفانه هنوز شاهد اقدام چندان موثری از طرف مسئولین متولی در این رابطه نبودیم و خرابی این جاده همچنان به قوت خود باقی است.


بخشدار نمشیر در ادامه افزود: با توجه به اینکه خرابی جاده ها تاثیر بسزایی در افزایش تصادفات جاده ای دارد امیدواریم که اداره راه و شهرسازی بانه حداقل بصورت موقت هم که شده تا قبل از عید سعید فطر نسبت به پر کردن چاله های جاده بانه - سردشت با خاک و گل هم که شده به این وضعیت سر و سامان دهد.

محمدی عبور کامیون های حمل ماسه با بار بیش از حد متعارف و زیر سازی نامناسب را از علل اصلی خرابی این جاده عنوان کرد و گفت: خرابی جاده مذکور در حد فاصل پاسگاه زرواو تا روستای کوخان بیش از جاهای دیگر است بطوریکه بعضی نقاط این مسیر قابل تردد نیست.

 

وی قرار گرفتن یکی از یادمان های دفاع مقدس شهرستان بانه در روستای بوالحسن را نیز در مسیر این جاده عنوان کرد  و گفت: با توجه به اینکه کاروان های راهیان نور بعد از پایان ماه مبارک رمضان دوباره برای زیارت این یادمان به شهرستان بانه و روستای بوالحسن خواهند آمد امیدواریم هر چه سریعتر نسبت به ترمیم این جاده توجه شود.

کردتودی- خرابی جاده بانه - سردشت- بانه
کردتودی- خرابی جاده بانه - سردشت- بانه
کردتودی- خرابی جاده بانه - سردشت- بانه
کردتودی- خرابی جاده بانه - سردشت- بانه

 



برچسب ها :

خرابی جاده بانه سردشتبانهبخشدار نمشیریادمان بانهروستای بوالحسن

نظرات کاربران :

ب.م [شنبه 12 تیر 1395 | 22:54] پاسخ

متاسفانه کسی جوابگونیست
تشکرمی کنم ازآرباباخبروبخشدارمحترم

عطا نصراله زاده [یکشنبه 13 تیر 1395 | 09:41] پاسخ

خدا به خیر بگرداند ،واقعاً وضع جاده خرابتر از آنست که توصیف شده است .بخشدار محترم قناعت خوبی دارد که با اصلاحی هرچند سطحی بسنده می کند واگر خدای نخواسته اتفاق ناگواری که منجر به تلف شدن جان هموطنانمان بشود متولی راه ها چه توجیه وجوابی خواهند داشت ؟؟؟

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی