یکشنبه 13 تیر 1395 / 14:38|کد خبر : 1593|گروه : اجتماعي

معاون فرماندار بانه:

شرکت تعاونی ساماندهی بنگاه های خودرو در بانه هر چه سریعتر تشکیل شود

شرکت تعاونی ساماندهی  بنگاه های خودرو در بانه هر چه سریعتر تشکیل شود

معاون فرماندار بانه در سومین جلسه ساماندهی مشاورین اتومبیل شهرستان بانه و انتقال آن به خارج از شهر، خواستار تشکیل هر چه سریعترشرکت تعاونی ساماندهی اتومبیل داران بانه در این حوزه شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سومین جلسه ساماندهی بنگاه های خودرو شهرستان بانه در بلوار هیمن، ظهر امروز با محوریت رسیدگی به مشکلات و موانع انتقال نمایشگاه های اتومبیل بانه به خارج از شهر به ریاست جعفر توان معاون برنامه ریزی و عمران فرماندار بانه در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.


در این جلسه که سرمایه گذار بخش خصوصی، نماینده اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل بانه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رئیس اتاق اصناف و مدیران دستگاه های خدمات رسان شهرستان بانه نیز حضور داشتند، مشکلات و موانع موجود بر سر راه ایجاد این نمایشگاه بررسی و اهم آنها در اولویت رسیدگی قرار گرفت.

مهندس توان، معاون فرماندار بانه در حوزه عمران و برنامه ریزی، در ابتدای این جلسه اظهار داشت: طی مصوبات جلسات قبلی با انتقال بنگاهداران خودرو شهرستان بانه واقع در بلوار استاد هیمن که جزو صنوف آلاینده و مزاحم محسوب می شوند با اعلام آمادگی سرمایه گذار خصوصی به خارج از شهر موافقت شد.

وی افزود: هم اکنون تعداد 137 نفر در بانه جواز بنگاه اتومبیل دارند که 87 نفر از این افراد مشغول فعالیت بنگاهداری در این شهر هستند که  برای اجرای امور مربوطه به این موضوع، نزدیک به 3 هکتار فضا مورد نیاز است که در حال حاضر زمینی برای استقرار این صنف در خارج از شهر واقع در مسیر قای برد  از طرف سرمایه گذار معرفی شده که باید نسبت به اخذ جواز و تغییر کاربری آن از کشاورزی به صنعتی اقدام شود.

 

معاون فرماندار بانه همچنین به تشکیل هر چه سریعتر شرکت تعاونی ساماندهی اتومبیل داران این شهر نیز تاکید کرد و گفت: این شرکت تعاونی که متشکل از اداره صنعت معدن و تجارت، اتحادیه بنگاهداران خودروی بانه و طبق مصوبه هیئات وزیران  سرمایه گذار خصوصی است باید هر چه سریعتر تشکیل شود.

 مهندس توان، همچنین با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران، لزوم اخذ مجوز اولیه و عمل به تبصره ماده یک جهاد کشاورزی مبنی بر اخذ تغییر کاربری از سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان  را از کشاورزی به صنعتی از دیگر موارد ضروری برای احداث این مجتمع نمایشگاهی عنوان کرد.







 

 



برچسب ها :

مجتمع نمایشگاه های خودرو در بانهشرکت تعاونی ساماندهی اتومبیل داران بانهاتحادیه بنگاه های خودرو در بانهسرمایه گذاربانه معاون فرماندار بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی