دوشنبه 14 تیر 1395 / 10:02|کد خبر : 1595|گروه : اجتماعي

بیگلری در پیامی روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت

بیگلری در پیامی  روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت

مهندس محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه به مناسبت فرا رسیدن 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها این روز را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محسن بیگلری در این پیام آورده است: آسایش ،امنیت ،سلامت روانی و اجتماعی ،نهادینه سازی فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان و روستائیان و دستیابی به شاخصه های یک شهر سالم ،زیبا و توسعه یافته و پویا ،نیازمند تلاش ،حمیت و اراده جدی تمامی مدیران و مسئولان به ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی است .
در همین راستا فرا رسیدن 14 تیرماه به عنوان روز " شهرداری ها و دهیاری ها فرصت مغتنمی برای قدردانی و تجلیل از فعالیت های خادمان مردم در عرصه های مختلف خدمات شهرداری و مدیریت شهری است که شبانه روز برای توسعه ،زیبا سازی ،پیشرفت و بالندگی شهر عزیزمان تلاش و فعالیت می کنند.
اینجانب فرا رسیدن 14 تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را به همه فعالین عرصه مدیریت شهری و روستایی و شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک و تهنیت عرض نموده رجای واثق دارد که در پرتو همکاری های متقابل در سه ضلع مثلث مردم ، شهرداری و دستگاه های اجرایی ،خدماتی در خور شان شهروندان و روستائیان ارائه شود.
در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما عزیزان در ماه ضیافت الله ، از درگاه خداوند منان ، سلامتی و توفیق روز افزون همه خدمتگزاران این عرصه را آرزومندم.

محسن بیگلری
نماینده مردم فرهیخته شهرستان های  سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی

 



برچسب ها :

بیگلریروز شهرداری ها و دهیاری هاخدمات شهریبانهسقز

نظرات کاربران :

علی از بانه [پنجشنبه 17 تیر 1395 | 20:33] پاسخ

تجلیل خوب است
اما ای کاش آموزش بیشتری به این دوستان در روستاها و بخشدازی داده میشد یکی از مواردی که این دوستان کمتر توجه کرده اند ترغیب اهالی روستا ها به تسهیلات بیمه های عشایری برای مردان و زنان بالاتر از 18 در روستا ها است که متاسفانه به نسبت مدت زمان اجرایی شدن این طرح
استقبال مردم نسبت به سایر مناطق کشور کمتر به نظر میرسد

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی