دوشنبه 14 تیر 1395 / 12:58|کد خبر : 1598|گروه : اجتماعي

کلینک های سوء مصرف مواد و دیابت در بانه افتتاح شد

کلینک های سوء مصرف مواد و دیابت در بانه افتتاح شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه از افتتاح کلینک های سوء مصرف مواد و دیابت در بانه خبر داد.

حامد منصوری دقایقی پیش در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: کلینیک سوء مصرف مواد شهرستان بانه واقع در بیمارستان صلاح الدین ایوبی آماده ارائه خدمات در این حوزه به شهروندان بانه ای می باشد.

وی با بیان اینکه این کلینیک، همه روزه از از ساعت 8 الی 14 آماده ارائه خدمت به شهروندان بانه ای است افزود: تعرفه این مرکز بصورت دولتی محاسبه می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه تصریح کرد: علی رغم اینکه این کلینک مجهز به تجهیزات روز می باشد به لحاظ نیروی انسانی متخصص نیز چارت این کلینیک تکمیل می باشد بطوریکه همه روزه یک روانشناس، روان پزشک و پرستار در این مرکز مشغول فعالیت خواهند بود.

منصوری همچنین از افتتاح کلینیک دیابت بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه که در ساختمان پزشکان دکتر سحر خیز مستقر است هم خبر داد و گفت: این کلینیک نیز به مدت دو روز در طول هفته و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته آماده ارائه خدمت به شهروندان بانه ای می باشد.


رئیس شبکه بهداشت و درمان بانه تصریح کرد: این کلینیک نیز با حضور متخصص داخلی، کارشناس تغذیه، و پرستار آموزش در روزهای ذکر شده  بیماران دیابتی را ویزیت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد، ویزیت بیماران دیابتی در این کلینیک نیز با تعرفه دولتی محاسبه می شود و مراجعین در هر دو کلینیک پس از تشکیل پرونده و ثبت سوابق آنها کار درمان آنها بصورت مرتب پی گیری خواهد شد.

منصوری دیابت را یکی از بیماری های شایع در جهان عنوان کرد و گفت: با توجه به عوارض متعدد این بیماری خاموش که ضایعات چشمی و کلیوی از مهمترین آنها می باشد این کلینگ راه اندازی شده است.

مدیر شبکه بهداشت بانه، یادآور شد، علی رغم کار درمان در کلینیک دیابت بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه،  آموزش تغذیه صحیح مرتبط با این بیماری توسط  کارشناس تغذیه و همچنین ویزیت دوره ای چشم پزشکی هم برای بیماران دیابتی بصورت رایگان انجام خواهد شد.

 



برچسب ها :

کلینیک سوء مصرف مواد در بانهبیمارستان صلاح الدین ایوبی بانهمدیر شبکه بهداشت بانهبانهکلینیک دیابت در بانه افتتاح شددیابت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی