دوشنبه 14 تیر 1395 / 12:57|کد خبر : 1599|گروه : ورزشی

رئیس هیئت فوتبال بانه:

سالن ورزشی گلشهر، جوابگوی علاقمندان فوتسال در بانه نیست

سالن ورزشی گلشهر، جوابگوی علاقمندان فوتسال در بانه نیست

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بانه گفت: استقبال چشمگیر مردم بانه از مسابقات فوتسال جام رمضان نشان داد که سالن ورزشی گلشهر بانه جوابگوی علاقمندان فوتسال نیست.


کمال مرادی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: استقبال چشمگیر مردم ورزش دوست بانه از مسابقات فوتسال جام رمضان و حضور گسترده علاقمندان به این رشته ورزشی در سالن ورزشی گلشهر نشان داد که این سالن ورزشی به هیچ عنوان جوابگوی علاقمندان فوتسال نیست.

وی با اشاره به اینکه پروژه سالن ورزشی آزادگان بانه به ظرفیت 1200 نفر در حال تکمیل می باشد افزود: : استقبال چشمگیر مردم ورزش دوست بانه از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال ضرورت اتمام پروژه این سالن ورزشی را بیش از گذشته بر همگان آشکار کرد.

رئیس هیئت فوتبال بانه خاطرنشان کرد: در گفت و گویی که با رئیس اداره ورزش و جوانان بانه در این زمینه داشتیم ایشان ابراز امیدواری کردند که پروژه سالن ورزشی آزادگان بانه در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

مردای تصریح کرد: اینکه جوانان به جای دور دور کردن در خیابان ها و گذراندن وقت خود در پای شبکه های مجازی و اینترنت ، دیدن مسابقات ورزشی را انتخاب می کنند جای افتخار و امیدواری است و لذا این موضوع می طلبد که مسئولین بویژه متولیان این حوزه در سوق دادن جوانان به سمت و سوی ورزش و محیط های ورزشی بیشتر تلاش کنند.

وی همچنین از پایان مسابقات فوتسال ویژه جام رمضان بانه در سه شنبه شب خبر داد و گفت: تا کنون چهار تیم برتر این مسابقات مشخص شدند که در بازی امشب نیز دو تیم راه یافته به مرحله فینال تعیین خواهند شد و بالاخره در شامگاه سه شنبه انتظار یک ماهه تماشاچیان برای مشخص شدن تیم برتر و قهرمان جام رمضان امسال در بانه معلوم خواهد شد.   



برچسب ها :

جام رمضان بانهبانهمسایقات فوتسالسالن ورزشی گلشهر بانهسالن ورزشی ازادگان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی