شنبه 25 مهر 1394 / 08:23|کد خبر : 160|گروه : اقتصادي

رئیس جهاد کشاورزی بانه:

180 تن بذر میان کشاورزان بانه توزیع شد

180 تن بذر میان کشاورزان بانه توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی بانه گفت: در آغاز سال زراعی جدید تاکنون 180 تن بذر اصلاح شده گندم بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.

جعفر قادرزاده روز شنبه 25 مهر ماه  در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر در این باره اظهار کرد: این مقدار بذر بین کشاورزان گندم کار شهرستان بانه توزیع شده است.

وی سطح زیر کشت محصولات زراعی این شهرستان را 11 هزار هکتار عنوان کرد و افزود:گندم با 7 هزار هکتار، بیشترین سطح زیر کشت محصولات زراعی این شهرستان را به خود اختصاص داده است.

قادرزاده همچنین از توزیع 182 تن کود از انواع کودهای شیمایی، شامل کودهای ازت دار و فسفاته در بین کشاورزان بانه ای خبر داد و گفت: امسال در بحث توزیع کود شیمیایی هیچ گونه کمبود و محدودیتی در سطح شهرستان نداریم.

مدیر جهاد کشاورزی بانه افزود: امسال بیش از 4 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بانه نیز به زیر کشت علوفه، جو و گرمک رفته است .

وی سطح زیرکشت گندم آبی را 2500 هکتار و گندم دیم را 4 هزار و 250 هکتار عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه سال زراعی گذشته مقدار زیادی محصولات زراعی بانه در اثر سرمازدگی متضرر شدند امیدواریمکشاورزان نسبت به بیمه کردن محصولات خود امسال جدیت بیشتری به خرج دهند.



برچسب ها :

بانهبذرکشاورزان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی