دوشنبه 14 تیر 1395 / 13:07|کد خبر : 1600|گروه : اجتماعي

به مناسبت روز شهرداری و دهیاری ها:

دهیاران بخش ننور بانه تجلیل شدند +عکس

دهیاران بخش ننور بانه تجلیل شدند +عکس

همزمان با روز شهرداری و دهیاری ها، طی آیینی از دهیاران روستاهای بخش ننور شهرستان بانه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ظهر امروز همزمان با چهاردهم تیرماه مصادف با سالروز شهرداری ها و دهیاری ها، از دهیاران روستاهای بخش ننور شهرستان بانه طی برگزاری آیینی با حضور بخشدار بخش ننور، تجلیل  شد.

محمد رحیمی بخشدار ننور با اشاره به اهمیت نقش دهیارها اظهار داشت: دهیاران روستاها نقش اساسی در حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی، اقتصادی و دیگر صحنه ها برعهده دارند.

وی همچنین به نقش دهیاران در جهت توسعه روستاها نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان بانه یک شهر گردشگر پذیر و توریستی محسوب می شود و در این بین، بخش ننور نیز با توجه به اماکن تفریحی ، تاریخی و مذهبی متعددی که دارد از بخش های مطرح شهرستان بانه در حوزه گردشگری قلمداد می شود و لذا دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در این بخش می توانند موجب رونق گردشگری در بخش ننور باشند.

بخشدار  ننور همچنین  در این نشست با اشاره به نامگذاری اسال 95 بعنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، تلاش دهیاران برای رونق گردشگری در بخش ننور را از مصادیق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی در این بخش عنوان کرد .
 

گفتنی است که در پایان، متن پیام مهندس بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی که به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاران ارسال شده بود در این مراسم قرائت شد.
 




برچسب ها :

تجلیل از دهیاران بخش ننورروز شهرداری ها و دهیاری هابانهگردشگربخش ننور

نظرات کاربران :

شنه ی شه مال [دوشنبه 14 تیر 1395 | 14:30] پاسخ

باسلام خدمت دوستان دهیاران قشری هستند که به حداقل قناعت کرده اند ولی افسوس حتی درروز خودشان کماکان به آنها بی توجه اند

شنه ی شه مال [دوشنبه 14 تیر 1395 | 14:35] پاسخ

دلیل اینکه توجهی به دهیاران درروز دهیاران نشد ومراسمی برگزار نداشت چه بود آیا جز این است که ... درصورتی که همه وزارتخانه های دیگه برای افراد زبر مجموعه شتن احترامی قابل توجهی قائلند ولی ووزارت کشور این چنین نبود ودهیاران رالاینفک خود دانست

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی