پنجشنبه 17 تیر 1395 / 16:48|کد خبر : 1603|گروه : سياسي

سردار رجبی خبر داد:

هلاکت دو نفر دیگر از اشرار وابسته به ضد انقلاب در سروآباد کردستان

هلاکت دو نفر دیگر از اشرار وابسته به ضد انقلاب در سروآباد کردستان

سردار رجبی از به هلاکت رسیدن دو نفر دیگر از اشرار وابسته به ضد انقلاب در سروآباد کردستان خبر داد.

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر گفت: در ادامه سلسله عملیات رزمندگان سپاه بیت المقدس استان کردستان بر علیه اشرار وابسته به ضد انقلاب در سروآباد کردستان، دو نفر دیگر از اشرار وابسته به آنها نیر به هلاکت رسیدند.

وی با اشاره به عملیات موفقیت آمیز رزمندگان سپاه اسلام مورخه 95/4/5 درسروآباد کردستان که منجر به کشته شدن 11 نفر از اعضای حزب دمکرات شده بود افزود: بعد از اجرای موفقیت آمیز این عملیات،احتمال می رفت که دو نفر دیگر از اعضای تیم باقی مانده باشند تا اینکه با پی گیری های مکرر، تعاقب شبانه روزی و کمک های مردم بومی منطقه بالاخره مخفی گاه این دو شرور نیز شناسایی و راس ساعت 2:30 دقیقه پانزدهم تیرماه امسال توسط رزمندگان سپاه بیت المقدس  این دو نفر هم به هلاکت رسیدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان تصریح کرد: امنیت همواره یکی از اولویت ها و خط قرمز سپاه بوده و هست و هر کسی را که بخواهد کوچکترین خدشه ای  به این موضوع زده و امنیت مردم را تهدید کند با برخورد قاطع و کوبنده نیروهای سپاه مواجه خواهد شد.

                 

سردار رجبی از همکاری مردم و بویژه نیروهای وزارت اطلاعات که اخبار مردمی را وصول و تبدیل به اطلاعات نموده و سپس جهت طرح ریزی در اختیار سپاه بیت المقدس قرار دادند نیزتقدیر و تشکر نمود.

 

 وی در پایان یادآورر شد که همه اعضای تیم 13 نفره به هلاکت رسیدند بطوریکه دیگر کسی از اعضای این تیم به آن طرف باز نخواهند گشت.



برچسب ها :

سردار رجبیسپاه بیت المقدسهلاکت دو ضد انقلاب درسروآباداشرار

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی