شنبه 19 تیر 1395 / 09:48|کد خبر : 1604|گروه : اجتماعي

150 هزار مسافر در تعطیلات عید فطر از بانه دیدن کردند+ عکس

150 هزار مسافر در تعطیلات عید فطر از بانه دیدن کردند+ عکس

دبیر ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان بانه از ورود 150هزار گردشگر به این شهرستان در تعطیلات عید فطر امسال و همزمان با موج دوم سفرهای تابستانی خبر داد.

"سردار خندانی"  رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بانه و دبیر ستاد تسهیلات خدمات سفر این شهرستان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر در بانه با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیش بینی هایی که در مورد ورود مسافران به شهرستان بانه در ایام تعطیلات عید سعید فطر داشتیم و تمهیداتی نیز در این مورد تدارک دیده بودیم  طی 3 روز گذشته شاهد ورود موج عظیمی از مسافران به این شهرستان بودیم بطوریکه در این مدت بالغ بر یکصد و پنجاه هزار مسافر و گردشگر وارد شهرستان بانه شدند.

وی با اشاره به ازدحام مسافر طی 3 روز گذشته افزود: مسافران عید سعید فطر امسال از بعد از ظهر روز سه شنبه وارد شهرستان بانه شدند که در این ایام  به علت ازدحام مسافران، علی رغم وجود 7 مهمانپذیر ، 25 مدرسه، 5هتل ، 150 واحد استیجاری ، بسیاری از مسافرین و گردشگران در پارک ها و بلوارهای سطح شهر بانه چادر برپا کرده بودند.
 
خندانی با بیان اینکه بیشترین پیک مسافر مربوط به روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بود خاطرنشان کرد: بالغ بر 55هزار مسافر نیز در این ایام در مراکز اقامتی بانه اسکان داده شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بانه ضمن تقدیر از همکاری همه اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان بانه در بحث پذیرایی و اسکان مهمانان تصریح کرد: امکانات شهرستان بانه جوابگوی ورود این همه مسافرو گردشگران به شهرستان  نیست و این موضوع می طلبد که در راستای توسعه امکانات اعم از توسعه در حوزه زیرساخت ها ،خدماتی و تفریحی بیش از گذشته تلاش شود.

گفتنی است که وجود مراکز تجاری،هوای مطبوع و طبیعت بکر هرساله در ایام مختلف سال گردشگران زیادی را از نقاط مختلف کشور به این شهرستان مرزی روانه می کند.
کردتودی- ورود گردشگران به بانه در عید فطر
کردتودی- ورود گردشگران به بانه در عید فطر
کردتودی- ورود گردشگران به بانه در عید فطر
کردتودی- ورود گردشگران به بانه در عید فطر

کردتودی- ورود گردشگران به بانه در عید فطر



برچسب ها :

150هزار گردشگر در عید فطر از بانه بازدید کردندبانهگردشگرعید فطر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی