یکشنبه 20 تیر 1395 / 10:29|کد خبر : 1610|گروه : سياسي

21 نجاتگر در طرح تابستانه امداد و نجات هلال احمر بانه فعایت می کنند

21 نجاتگر در طرح تابستانه امداد و نجات هلال احمر بانه فعایت می کنند

مدیر جمعیت هلال احمر بانه از آغاز طرح تابستانه امداد و نجات این جمعیت خبر داد و گفت:21 نجاتگر از داوطلبان هلال احمر بانه در اجرای طرح فعالیت خواهند داشت.

آزاد فتاحی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: طرح تابستانه امداد و نجات شهرستان بانه همزمان با سراسر کشور و در راستای افزایش ضریب ایمنی سفر‌ و پاسخ گویی بموقع به حوادث احتمالی از روز 16 تیر همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آغاز شد و تا دوم مهر سالجاری نیز ادامه دخواهد داشت.


وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان بانه یک شهر مسافر پذیربوده و در این بین جاده سقز – بانه که مسیر اصلی ورود مسافران به این شهرستان می باشد یکی از مسیرهای پر تردد و پرخطر محسوب می شود که پایگاه امداد و نجات بین جاده ای گردنه خان با استقرار 18 نجاتگر از امدادگران جمعیت هلال احمر بانه برای اجرای این طرح در حالت آماده باش شبانه روز قرار دارند.

مدیر جمعیت هلال احمر بانه همچنین با اشاره به شروع فصل ورود کاروان های راهیان نور به شهرستان بانه برای زیارت یادمان های شهدای غریب و گمنام  سیران بند و بوالحسن هم خاطرنشان کرد: یک تیم عملیاتی متشکل از 3 امدادگر به همراه یک آمبولانس نیز به زائرین یادمان شهدای سیران بند خدمات رسانی خواهند کرد.

فتاحی تصریح کرد: همه این نجاتگران دوره های آموزش تکمیلی و تخصصی امداد جاده ای را طی کرده اند تا در هنگام بروز حوادث جاده ای با هماهنگی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و با استفاده از خودروهای آمبولانس، اقدام های امدادی از جمله حمل و انتقال مصدوم، رهاسازی و اسکان اضطراری را انجام دهند.
.


 



برچسب ها :

جمعیت هلال احمر بانهامداد جاده ایطرح تابستانه امداد و مجات بانهیادمان های سیران بند و بوالحسن بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی