یکشنبه 20 تیر 1395 / 13:34|کد خبر : 1611|گروه : فرهنگي

تریلی سیار نمایش کانون به بانه می رسد/مترسک خودت باش در بانه اجرا می شود

تریلی سیار نمایش کانون به بانه می رسد/مترسک خودت باش در بانه اجرا می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بانه گفت: تریلی سیار نمایش کانون در تیرماه امسال به بانه رسیده و نمایش " مترسک خودت باش" را در بانه اجرا می کند.

"شهین مجید زاده" دقایقی پیش در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه شادی حق بچه ها است،بخصوص بچه های بانه ای که در شهری مرزی زندگی می کنند، تریلی سیار نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به دعوت اداره کل کانون استان کردستان در بانه حضور خواهد یافت.

وی با بیان اینکه  اجرای برنامه های نمایشی توسط گروه نمایشی تریلی سیار در جهت شورآفرینی و نشاط کودکان و نوجوانان بانه ای خواهد بود افزود: اجرای نمایش "مترسک خودت باش" از جمله این برنامه هاست که سبب گسترش شور و شادی میان کودکان خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بانه، حضور این گروه و اجرای برنامه‌های نمایشی را در جهت شورآفرینی و نشاط  کودکان و نوجوانان بانه ای مهم ارزیابی کرد و گفت: این نمایش روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۴/۲۴ راس ساعت ۱۰ صبح برای کودکان و نو جوانان این شهرستان اجرا خواهد شد و و الدین میتوانند به همراه فرزندان خود  جهت دیدن نمایش  شرکت نمایند.



برچسب ها :

نمایش مترسک خودت باش در بانه اجرا می شودبانهتریلی سیار کانون در بانهکانون پرورش فکری کودکان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی