دوشنبه 21 تیر 1395 / 15:04|کد خبر : 1616|گروه : اقتصادي

فراکسیون منطقه آزاد بانه مریوان تشکیل شد/تبدیل شدن بانه و مریوان به منطقه آزاد تجاری از توجیه بیشتری برخوردار است

فراکسیون منطقه آزاد بانه مریوان تشکیل شد/تبدیل شدن بانه و مریوان به منطقه آزاد تجاری از توجیه بیشتری برخوردار است

محسن بیگلری با بیان اینکه تبدیل شدن بانه و مریوان به منطقه آزاد تجاری از توجیه بیشتری برخوردار است گفت: به همین دلیل فراکسیونی با نام فراکسیون منطقه آزاد تشکیل داده‌ای

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محسن بیگلری نماینده شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: برای موضوع منطقه آزاد بانه و مریوان توسط نمایندگان استان در مجلس رایزنی‌هایی صورت گرفته و خوشبختانه منطقه آزاد بانه و مریوان در بین 7 منطقه دیگر که قرار است دوباره به مجلس برود از توجیه بیشتری برخوردار است و ما هم به جد پیگیر این قضیه هستیم.

محسن بیگلری عنوان کرد: در این خصوص جلساتی با نمایندگان استان انجام شده و با جاهای مختلفی هم هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا ان‌شاءالله در جایگاه خودشان کمک حال ما باشند و در راستای جمع‌آوری رأی نمایندگان استان‌های دیگر برای تصویب این لایحه به کمک کنند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در حال حاضر وجود دارد نسبت به تصویب طرح منطقه آزاد بانه و مریوان خوش‌بین هستیم.

بیگلری ابراز داشت: فراکسیونی با نام فراکسیون منطقه آزاد تشکیل داده‌ایم و جلسات مختلفی در راستای این طرح با سایر نمایندگان استان انجام شده است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر فردی در هر جایگاهی که می‌تواند به تصویب این طرح کمک کند از او انتظار همکاری داریم، عنوان کرد: استاندار، مدیران کل، دستگاه‌های امنیتی، مردم و هر کسی که با نمایندگان سایر استان‌ها در ارتباط است باید کمک حال ما باشند.

وی گفت: منطقه آزاد بانه و مریوان برای کل مردم ایران نفع دارد و کمک حال معیشت و اشتغال مردم منطقه است. ما به این مسأله جناحی نگاه نمی‌کنیم و خوشبختانه هر دو فراکسیون غالب مجلس تاحدود زیادی موافق این طرح هستند.

 



برچسب ها :

فراکسیون منطقه آزادبانه و مریوانبیگلرینماینده مجلس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی