چهارشنبه 23 تیر 1395 / 05:55|کد خبر : 1623|گروه : سياسي

اینجا کردستان است آرام و پر رونق/شانتاژ خبری ضد انقلاب بار دیگر شکست

اینجا کردستان است آرام و پر رونق/شانتاژ خبری ضد انقلاب بار دیگر شکست

دروغ مضحک رسانه‌ای گروهک تروریستی دمکرات مبنی بر تعطیلی اصناف کُردستان در روز سه شنبه 22 تیرماه، توسط اصناف و بازاریان کُردستانی محکوم شد؛ اینجا کُردستانِ ایران، آرام و پررونق است.

به گزارش آرباباخبر، امروز سه‌شنبه (22 تیرماه 95) بازار و اصناف استان کُردستان یکی از شلوغ‌ترین و با نشاط ترین بازارهای سال را تجربه کرد؛ امری که خشم گروهک‌های ضد انقلاب را در رسانه‌های خود به جوش آورد.


گزارش‌های مردمی از شهرهای کُردستان حاکی از شور و نظاط همیشگی مردم استان در بازار و خیابان‌ها و آشکار شدن دروغ‌ها و جو سازی‌های خنده دار و مضحک گروهک دمکرات در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی گسترده بازارهای کُردستان را دارد.

 

در روزهای اخیر شکست های مضحک گروه های معاند برای رسیدن به قلب کردستان در نهایت آنها را وادار به تحریک مردم و ملت هوشیار کردستان کرده و خوشبختانه این ترفند و حیله هم نتیجه ای در بر نداشت، در نهایت دروغ پراکنی شبکه های معاند آخرین حربه و تیر به خطا رفته دشمن بود که بیانگر و مهر تائید رسوایی آنها شد.


رجبی یکی از بازاریان با سابقه کردستانی و مسئول اتحادیه چینی فروشانکردستان و در محکوم کردن دروغ پراکنی رسانه های همسو با گروهک های معاند در گفتگو با خبرنگار کُردتودی  گفت: امروز خوشبختانه بازار شهر سنندج بسیار آرام و پُر رونق بود، بازاری که طبق روال همیشه جنب و جوش همیشگی خود را تجربه می کرد.


وی تصریح کرد: خروش کردستانی ها در این روز گرم تابستانی سرشار از حیات بود و بر خلاف روزهای گذشته، جمعیتی باور نکردنی در بازار و خیابان‌ها همانند شب‌های عید رفت و آمد داشتند، روزی پررونق که سرشار از زندگی و امید بود.


کرمی دیگر بازاری باسابقه کردستانی که از صنف مشاورین املاک است، هم گفت: شور بازاری‌های سنندجی که کاسبان واقعی هستند امروز تلاش مذبوحانه و شایعه پراکنی گروهک معاند دمکرات را بی اثر کرد.


وی اظهار کرد: خوشبختانه امروز بازار با نشاط تر از همیشه بود و مردم مانند همیشه در خیابان‌ها و بازارهای سطح شهر رفت و آمد داشتند و اصناف هم مطابق روزهای قبلی به کسب روزی خود پرداختند.


این بازاری کُردستانی با بیان اینکه مردم کردستان دل در گرو انقلاب، رهبر و نظام اسلامی دارند، تاکید کرد: خبر پراکنی دروغ شبکه های معاند حرکت مضحکی از سوی گروهک‌های ضد انقلاب است چرا که خود این گروهک جایگاه خود را در میان مردم و کسبه از دست دادند چه برسد به اینکه از مردم انتظار اتحاد و همکاری برای بستن بازار، آن هم در محکوم کردن حرکتی تعارضی را داشته باشند. 


محمدی یکی از اصناف تعمیرکار مریوان به خبرنگار کُردتودی گفت: این گروهک در ادعایی دروغین اقدام به نشر چند عکس از مغازه‌های بسته که از زوایای بسته و مبهم به ثبت رسیده است، کرده که هیچ نام و نشان و تاریخی از کُردستان و بازارهای این منطقه را در خود نداشته و یقینا هر مخاطبی – حتی کودکان – نیز به راحتی در می‌یابند که این عکس‌ها به روزهای تعطیل و جمعه تعلق داشته و هیچ ارتباطی با تعطیلی اصناف در کُردستان ندارد.


وی افزود: بارها و بارها احزاب منحله و گروهک‌های ضد انقلاب در سال‌های اخیر سعی برای تحریک شهروندان کُردستانی در راستای برگزاری تحصن و بستن مغازه‌های خود داشتند که همواره با شکستی مفتضحانه روبرو شده‌ و در آخرین مورد هم که امروز بود می توان شاهد بی آبرویی بزرگ برای آنها بود.

 

شانتاژ خبری رسانه های معاند نتیجه شکست گروهک دموکرات در سروآباد


رحیمی از اصناف پارچه فروش سقز نیز در گفتگو با خبرنگار کُردتودی تصریح کرد: گروهک دموکرات در حالی چنین شانتاژ و دروغ خبری را در رسانه‌های وابسته به خود نشر دادند که در هفته‌های اخیر شکست مفتضحانه‌ای از نیروهای سپاه کُردستان در سروآباد خورده و به نوعی با این حرکات نخ نما سعی در سرپوش گذاشتن بر این شکست داشتند.


گفته‌های دیگر کسبه شهرهای کامیاران، دیواندره، مریوان، بانه، سقز و سروآباد حاکی از آن است که تمامی شهرهای کُردستان ایران در آرامش به سر برده و خبری مبنی بر تعطیلی گسترده بازار در شهرهای کُردستان صحت ندارد.


گروهک منحله دمکرات همچنین در خبری خنده دار با انتشار عکسی از سروآباد که در آن آتش سوزی طبیعی رخ داده اعلام کرده که این گروهک توانسته یکی از پاسگاه‌های مرزی سپاه را منهدم کند در حالی که در هفته‌های اخیر نیروهای ضد انقلاب در همین منطقه به طور کامل به دست نیروهای سپاه کُردستان منهدم و به هلاکت رسیدند و خوشبختانه هیچ خسارتی شامل تسلیحات خودی نشد.



برچسب ها :

تعطیلی اصناف کردستانسانتاژ خبری رسانه های ضد انقلابشکست گروهک دمکرات در سروآبادبانهمریوان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی