چهارشنبه 23 تیر 1395 / 06:39|کد خبر : 1624|گروه : اجتماعي

رئیس اداره برق بانه:

ضعف ولتاژ و خاموشی های مکرر در بانه با بهره برداری از 6 ترانسفورماتور جدید الاحداث جبران می شود

ضعف ولتاژ و خاموشی های مکرر در بانه با بهره برداری از 6 ترانسفورماتور جدید الاحداث جبران می شود

رئیس اداره برق شهرستان بانه گفت:ضعف ولتاژ و خاموشی های مکرر در بانه با بهره برداری از 6 دستگاه ترانسفورماتور جدید الاحداث به قدرت 825 کیلو ولت آمپر جبران خواهد شد.

با توجه به خاموشی های مکرر برق در بسیاری از نقاط شهرستان بانه طی چند هفته گذشته،  پایگاه خبری تحلیلی شهرستان بانه( آرباباخبر)، گفتگویی با رئیس اداره برق این شهرستان در خصوص این مشکل انجام داده که توجه شما را بدان جلب می کنیم.

عبدالله ابراهیمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: با توجه به مشکل ضعف ولتاژو خاموشی های مکرر برق که در برخی از نقاط شهرستان بانه وجود دارد با تلاش و همکاری کارکنان اداره برق بانه ، در سال گذشته و طی سالجاری در این شهرستان پروژه های مهمی اجرا شده است.

وی افزود: علی رغم اینکه سال گذشته  مشکل ضعف ولتاژ و خاموشی های مکرر برخی از نقاط شهر بانه با خرید و نصب  13 دستگاه ترانسفورماتور توسط اداره برق شهرستان بانه تا حد قابل توجهی رفع شد اما امسال هم اداره برق این شهرستان در نظر دارد، خاموشی و ضعف ولتاژ باقی مانده در  نقاط دیگر شهر بانه را نیز با  
بهره برداری از 6 دستگاه ترانسفورماتور جدید الاحداث به قدرت 825 کیلو ولت آمپر جبران کند.

رئیس اداره برق شهرستان بانه، تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال از سه دستگاه ترانسفورماتور بصورت صد در صدی بهره برداری شده که تا چند هفته دیگر نیز سه دستگاه باقی مانده هم به بهره برداری خواهد رسید.

ابراهیمی خاطر نشان کرد، مسجد صلاح الدین ایوبی خیابان حمزه آباد، پارک شهرک توحید، بلوار مرزبانان ، کمربندی 2 و شهرک جهاد از جمله محله هایی هستند که دستگاه های ترانسفورماتور  در این محل ها راه اندازی شده و یا خواهند شد.

وی با بیان اینکه  نصب و راه اندازی 4 دستگاه ترانس دیگر نیز توسط اداره برق بانه در دست اقدام است ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این دستگاه ها مشکل خاموشی و ضعف ولتاژ در بانه بطور کامل از بین رفته و یا به حداقل برسد.

 

رئیس اداره برق بانه همچنین به مشکل بوجود آمده در برق بلوار بلال حبشی نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه علی رغم انجام مانور و کاهش بار ترانس موجود در این منطقه کماکان مشکل قطع برق و خاموشی های مکرر در این قسمت از شهر بانه وجود دارد.

وی یادآور شد که با بررسی های بعمل آمده توسط کارشناسان اداره برق شهرستان بانه مشخص گردید کابل عرضی که برق منطقه بلوار بلال حبشی را تامین می کند بعلت بار مصرف بیش از حد دچار سوختگی شدید شده که با تلاش کارشناسان اداره برق بانه در این مدت  بصورت موقت ترمیم شده و در آینده برای حل قطعی این مشکل، کابل موجود را که در حال حاضر از یک ترانس تغذیه می شود برای کاهش بار مصرفی و جلوگیری از خاموشی های مکرر به دو ترانس ارتقاء خواهیم داد.

کردتودی- تعمیر شبکه برق- بانه
کردتودی- تعمیر شبکه برق- بانه
کردتودی- تعمیر شبکه برق- بانه
کردتودی- تعمیر شبکه برق- بانه



برچسب ها :

مشکل ضعف ولتاژ و خاموشی های مکرر در بانهنصب 6 دستگاه ترانسفورماتور در بانهقطعی برق بلوار بلال حبشیبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی